Samo je nekoliko reinterpretacija BMW M3 voljenije od E46 generacije, tako da je ekipa Vorsteiner brenda odlučila da je učini još poželjnijom kreirajući brojne komponente inspirisane M3 CSL modelom...
Vorsteiner je svoj specijalni paket opreme nazvao V-CSL Carbon Fiber Program i kreiraće ga u svega 103 primerka za vlasnike E46 M3 modela koji žele da se njihov automobil ističe. Prva i najskuplja komponenta jeste prednji branik od ugljeničnih vlakana, koji stiže sa cenom od 2.466 evra i može biti uparen sa spliterima od istog materijala za dodatnih 636 evra.
Pored toga, tjuner je kreirao predivni zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, koji stiže sa cenom od 1.277 evra i u pratnji suptilnog, ali ipak agresivnog difuzora, procenjenog na 1.369 evra. Zainteresovani vlasnici takođe imaju priliku da poruče haubu od ugljeničnih vlakana, zajedno sa ekstraktorima, koji pomažu da motorni prostor izgleda lepo i ostane hladan. Nemači brend Vorsteiner nudi i brojne različite opcije točkova za ove predivne M3 modele.
Putnička kabina ove linije takođe može biti poboljšana novom centralnom konzolom od ugljeničnih vlakana i kompletom kadica od istog materijala u crveno/plavoj koži ili crnoj alkantari.
BMW je kreirao E46 M3 modele između septembra dvehiljadite i avgusta 2006. godine i prodavao ih je u kupe i kabriolet varijantama. Za snagu ove linije zadužen je veoma cenjeni 3,2 litara veliki, ravni šestocilindraš sa unutrašnjim sagorevanjem, dobar za 338 ks pri 7.900 rpm i 365 Nm obrtnog momenta pri 4.900 rpm. Ova mašina obrće se do masivnih 8.000 rpm i poseduje nezavisne usisnike vazduha, što je čini ekstremno odzivnom na gas i apsolutnim uživanjem za vožnju.
Iako je bavarski brend nudio E46 M3 modele sa kontraverznim SMG automatskim menjačem, što je ujedno bila i jedina opcija za pomenute CSL verzije, on je u ponudu ipak dodao daleko poželjniji i bolji manualni šestostepeni menjač.
N.Đ.