Prosto je neverovatno koliko snage kompanija Porsche uspeva da izvuče iz svog 911 modela...
Poslednji Turbo, na primer, uz pomoć šestocilindričnog motora zapremine 3,8 litara uspeva da proizvede 540 ks, 580 u S specifikaciji, a sve u paketu ne toliko većem od prosečnog Golf modela.
Zbog toga je veoma teško zamisliti da 911 Turbo nije dovoljan za nekoga, ali uvek postoji neko ko će se obratiti tjuning kompaniji TechArt.
Tjuner Porsche modela upravo je objavio svoj novi projekat 911 Turbo kabrio, u koji je spakovao moćan motor. GTstreet R Cabriolet poseduje 720 ks, gotovo kao Ferrari F12 Berlinetta, ail gotovo pola cilindara manje.
Idealan odnos kilaže i snage omogućuje ovom modelu da dostigne sto kilometara na sat za 2,7 sekundi, 200 km/h za 8,5 i maksimalnu brzinu od 340 km/h. Ove brojke su veoma impresivne, ali ovde se radi o dosta toga pored njih takođe.
TechArt je opremio GT Street R model sa aktivnom aero opremom, obeleženom velikim repnim krilom, koja obezbeđuje veći potisak, redukuje podizanje i poboljšava hlađenje putem vazduha i ulja. Ova aerodinamična karoserija menja panele kao što su prednji branici i hauba karbonskim vlaknima, a na automobil su još postavljeni daleko bolje aktivno vešanje sa ojačanim felnama od 20 inča i dorađeni izduvni sitem, dok je putnička kabina kompletirana alkantarom.
Ovaj model je kulminacija iskustva u tjuniranju Porsche automobila dužeg od trideset godina i potpuno se razlikuje od svega što možete videti na putu.
N.Đ.