U slučaju u kom veoma obični modeli Porsche 718 nisu ni po čemu posebni, ekskluzivni program ovog proizvođača će se sigurno postarati da bude drugačije.
Porshe je nedavno preradio oba svoja Boxster i Cayman modela, dodajući im novu oznaku 718 kao počasni simbol, istovremeno naglašavajući njihove ravne četvorocilindrične motore. Isti raspored je korišćen i u Porsche 718 sportskim automobilima srednjih agregata, koji su osvajali brojne titule sredinom pedesetih i šezdesetih godina prošlog veka.
Centralna tačka ovih vozila je svakako njihov najnoviji "turbocharger" ravni četvorocilindraš, koji generiše 295ks iz dvolitarskog kapaciteta, smeštenog i u regularnim modelima Boxter/Cayman, dok je serija S modela dolazila u varijantama sa čak 345ks iz 2,5 litarskih motora, ali se ovoga puta ipak najviše ističu vizuelni dodacci i karakteristike doterane do svog maksimuma. Ovo je tako, zato što je izdvojeno odeljenje nemačkog proizvođača - Porsche Exclusive, specijalizovano u kreiranju selektivnih varijanti Štutgartovih najboljih - dodalo neke enterijerne i eksterijerne drangulije koje su oslikale đavola u najsitnijim detaljima.
Iako nezapažen sve dok nije predivno istaknut, žuti 718 Boxter dobija SportDesign paket, sportski izduvni sistem sa crnim repnim cevima, oznake modela u bojama proizvođača nazad i sa strana, i Carrera Sport točkove od 20" obojene visoko sjajnom crnom nijansom, dok je čak pokriven i sistem za čišćenje prednjih farova.
Enterijer nosi iste crne i žute tonove, dodajući živopisne boje Racing Yellow nijansom koja se može videti oko satova i Sport Chrono štoperice na kontrolnoj tabli, i postaje još više sportski sa GT trkačkim volanom umotanim u alkantaru i pakovanja za enterijere načinjena od ugljeničnih vlakna.
718 Cayman je okićen sličnim unapređenjima, razlikujući se od svog brata blizanca doteranim enterijerom dekorisanim brušenim aluminijumom i nerđajućim čelikom, dok se njegovi akcenti u eksterijeru ističu srebrnim elementima.
N.Đ.