Kompanija Singer i njeni klijenti prema svemu sudeći više nisu deo "običnog" redizajniranja starih Porshe modela, u zahtevnim projektima restauracija i tjuniranja...
Sada, kalifornijski specijalista otkrio je daleko napredniji pristup kreiranju klasičnog nemačkog sportskog automobila, a rezultat svega je najsavršeniji Prosche 911 sa vazdušnim hlađenjem na svetu.
Nazvan "Dynamics and Lightweighting Study" (DLS), projekat je nastao u partnerstvu kompanija Singer Vehicle Design i Williams Advanced Engineering, klijent divizije Formula 1 trkačkog tima. Ovaj automobil je opremljen četvorolitarskim motorom sa šest cilindara u ravni, četiri titanijumska ventila po cilindru, unikatnim lubrikatnim sistemom, F1 inspirisanim gasom i različitim magnezijumskim unutrašnjim komponentama. Finalni derivat stvara 500 ks pri urlajućih 9.000 rpm. Ovo je identična "crvena linija", izlaz i moć kao kod modernog GT3 RS automobila, ali i dalje sve ostaje na vazduhu.
Karoserija je takođe, potpuno restaurirana i rearanžirana upotrebom fluidne dinamike računarskih procesa i izvanredne izrade komponenti od ugljeničnih vlakana. Povećanje prednje osovine eliminisano je novim prednjim spliterom i optimizacijom vazdušnih ventila, krovnim kanalima i spojlerom koji usmerava vazduh preko velikog repnog krila, ali i usavršenim motornim hlađenjem putem vazdušnih usisnika postavljenih pokraj prozora. Celokupan automobil je lakši i čvršći od svih specijalno prilagođenih Scott Blattner modela iz 1990. godine, na kojima je baziran.
Tu su još ABS i ESC sistemi kompanije Bosch, šestostepeni magnezijumski menjač brenda Helwland, karbonsko keramičke Brembo kočnice, osamnaestoinčne BBS magnezijumske felne, Pilot Sport Cup 2 kompanije Michelin, karbonske kadice marke Recaro i karbonski upravljač koji je došao od brenda Momo. Enterijer putničke kabine potpuno je redizajniran u Singer standardima, sa otvorenim šaltheblom, probušenim karbonsko/titanijunskim pedalama i plutajućim instrument panelom od ugljeničnih vlakana.
N.Đ.