Iako posedujete savršenstvo automobilske industrije, ponekada možete izvući još više iz svog voljenog modela...
Moglo bi se bez preterivanja reći da sa 991.2 Targa 4 GTS automobilom, nemački proizvođač kombinuje elemente svih svojih verzija, nudi parcijalno otvoreni užitak u vožnji, dodatne performanse i upravljanje koje možete očekivati od modela orijentisanog vozačima i ultimativnom uživanju tokom vožnje, ali najmoćnija njegova varijanta ne dolazi direktno iz pogona kompanije i čuvene linije 911. Zapravo, kada vozači požele nešto više, na scenu stupa tjuning kuća McChip DKR.
Menjajući prednju i zadnju stranu automobila originalnim Porsche delovima, njegov prednji i zadnji branik, zajedno sa bočnim panelima, tjuner tvrdi da njegov super sportski automobil sada poseduje izgleed 991.1 GT3 RS modela, kompletiran dvadesetoinčnim felnama umotanim u 265/35 i 325/30 gume, napred i nazad.
Enterijer takođe poseduje nekoliko dodataka, ali iako je njegova lista modifikacija daleko kraća od eksterijerne, svi ljubitelji Porsche automobila verovatno će moći da cene klasične obrasce na sedištima u putničkoj kabini i panelima vrata.
Ali, u slučaju ovog modela, ništa nije kreirano samo radi pokazivanja, makar ispod haube, gde se sada nalazi modifikovani motor sa 567 ks i 675 Nm obrtnog momenta. Ovo je snaga veća za 123 ks i 125 Nm obrtnog momenta od regularnog GTS modela, a za nju je zadužena softverska optimizacija, nadograđeni turbopunjači i izduvni sistem marke Captivo, sa izduvnim cevima nalik onim na GT3 RS automobilu.
Kada smo već tu, vredi napomenuti da je ovaj tjunirani model čak moćniji i od RS varijante, koja poseduje 500 ks i 460 Nm obrtnog momenta. Dobra stvar je što ovaj automobil poseduje KW opruge sa podešavanjem vešanja i Porsche kočnice od keramičkog kompozita i drže svu tu snagu pod kontrolom.
N.Đ.