Modifikovani 296 GTB od strane Novitec kompanije lako bi mogao da prođe kao posebna verzija koju je kreirao sam Ferrari...
Novitec je konačno završio program tuniranja za Ferrari 296 GTB, nudeći potpuni spektar vizuelnih promena i unapređenja performansi za ovaj priključni hibridni superautomobil.
Izduvni sistem i modifikacije šasije za Ferrari 296 GTB prvi su put najavljeni prošle godine, pa ćemo početi sa diskretnim bodykitom koji je nedavno dodat u Novitec katalog. Za razliku od nekih drugih naknadnih komponenti koje su previše upadljive i prenaglašene, Novitec dodaci od karbonskih vlakana za 296 izgledaju kao da su dizajnirani od strane fabrike.
Akcenti uključuju dvodelni spliter, oblikovane bočne pragove, ukras za usisnike, poklopce ogledala, difuzor i odgovarajući spojler. Ovaj poslednji odlično se uklapa sa atraktivnim linijama elektrifikovanog modela. Ipak, ako vam ovo nije po ukusu, možete se odlučiti za diskretniji lip spojler. Osim dodavanja stila, Novitec naglašava da pomenuti aerodinamični delovi pomažu povećanju prijanjanja pri visokim brzinama.
Tjuner nudi i potpuno karbonski izgled tako da možete pokazati stil na najvišem nivou. Takođe postoje mnoge različite opcije za izduvne cevi Novitec visokoperformantnog izduvnog sistema. Ove mogu ostati standardne, ili usvojiti brojne različite završne obrade poput nerđajućeg čelika, mat karbona ili pozlaćivanja sa 999 zlatom.
Izduvni sistem - napravljen od nerđajućeg čelika ili Inconela - može se opciono kombinovati sa aktivno kontrolisanim leptirastim ventilima, čineći da Ferrari zvuči brutalnije nego ikad. Istovremeno, zajedno sa sportskim katalizatorima i revidiranim usisnicima za dvostruki turbo 2.9-litarski V6, odgovorni su za nadogradnju snage. Konkretno, Novitec 296 ima dodatnih 38 KS (28 kW / 38 PS) u poređenju sa serijskim, povećavajući ukupni izlaz plug-in hibridnog sistema na 867 KS (638 kW / 868 PS).
Ferrari 296 GTB na fotografijama vozi na NF11 točkovima, koje su razvijene u saradnji sa Vossen brendom. Felne mere 21 inč napred i 22 inča pozadi, dostupne su u 72 različite nijanse, i dolaze sa posebnim poklopcima za točkove koji podsećaju na dizajn centralnog zaključavanja.
Što se tiče vešanja, vlasnici mogu izabrati višestruko podesive nerđajuće spiralne amortizere, ili tradicionalne sportske opruge. Obe opcije spuštaju Ferrari bliže zemlji do 35 mm (1.4 inča) i navodno poboljšavaju njegove sposobnosti upravljanja. Na kraju, hidraulični sistem za podizanje prednjeg dela pomaže pri upotrebljivosti, podižući nos za 40 mm (1.6 inča) po potrebi.
Ispod možete pogledati zvanične videozapise koji prikazuju modifikovani Ferrari 296 GTB na putu. Ako to uradite, obratite pažnju da je zvuk uključen.