Nissan GT-R po samom izlasku iz fabrike nikako ne predstavlja model koji možemo zanemariti ili staviti u stranu kada su u pitanju vrhunski superautomobili...
Sportska linija koja je obeležila najpoznatiju generaciju super sportskih automobila ovog japanskog brenda, nikada nije bila strana različitim vizionarskim poduhvatima i predstavlja jedinice koje su verovatno najpodložnije tjuniranju u svetu autoindustrije.
Tržište je jednostavno, prepuno različitih paketa i komponenti za modele Nissan GT-R, ali tjuning kuća Wheelsandmore veruje da postoji još dovljno prostora za razvijanje dodatnih ponuda. Shodno tome, iz garaže ove kompanije dolazi nam CrankZilla, poslednja reinterpretacija japanskog superautomobila, koji može biti poručen sa pet različitih nivoa snage pogonskog sklopa i dodatno uvećavanim standardnim izlazom V6 jedinice od 570 i 637 Nm obrtnog momenta.
1, 2, i 3 stepen tjuniranja motornog segmenta donose povećanje zaustavljeno na 605 ks i 700 Nm obrtnog momenta, 630 ks i 800 Nm obrtnog momenta i 650 ks uparenih sa 830 Nm obrtnog momenta, dok četvrta faza donosi modelu Nissan GT-R masivnih 700 ks i 850 Nm obrtnog momenta. Ukoliko smatrate da je ovo i više nego dovoljno, u pravu ste, ali ultimativni nivo je ipak peti, koji dodatno pojačava motor na 740 ks i 900 Nm obrtnog momenta na maksimalnim motornim rotacijama u minutu.
Wheelsandmore tvrdi da njihova prepoznatljiva brojka koncerzija GT-R modela prelazi 1.000, dodajući da je ovaj posebni automobil tjuniran do maksimuma kako bi bezbedno mogao da bude korišćen na trkačkoj stazi u petom i najjačem nivou.
Dodatno, njihov tjunirani GT-R takođe poseduje i sistem za podešavanje visine vešanja, koji ga može spustiti dodatnih 30 mm do patosa. Kao dodatak ovom sistemu dolaze i 9.5x21-11x21 inča široke felne napred/nazad, opremljene 255/35 i 295/30 gumama, a predstavljene su u kombinaciji bakarnih i bronzanih akcenata, zajedno sa određenim specijalnim karakteristikama koje mogu biti čekirane naknadno u listi želja.
N.Đ.