Tjuner MTM dokazao se kao majstor u modifikovanju nemačkih automobila, Audi modela posebno...
Sada je ovaj brend predstavio par novih inglštadovih najboljih na ženevskom sajmu atomobila, a oba modela poseduju svoje lične nivoe modifikacija.
Prvi model je RS3 R, inače tjunerova varijanta novog i najmanjeg sedan automobila kompanije Audi. Ova mala džepna raketa poseduje turbo motor sa pet cilindara u ravni i zapreminom od 2,5 litara, koji razvija 400 ks i 480 Nm obrtnog momenta u standardnoj formi. Međutim, kada je stigao u ruke inžinjera kompanije MTM, RS3 R dobija masivnih 572 ks i 672 Nm obrtnog momenta. Rezultat ovih performansi predstavlja ubrzanje do sto za svega 3,5 sekundi i maksimalna brzina od 300 km/h.
Ovoj varijanti pridružuje se RS5 kupe, koji poseduje nešto manje snage od mlađeg brata. Ovaj automobil baziran je na novom V6 modelu sa dve turbine, ne na starom V8 agregatu, ali umesto standardnih 457 ks i 600 Nm obrtnog momenta, MTM mu je povećao performanse na 532 ks i 700 Nm obrtnog momenta, kako bi smanjio vreme potrebno za sprint do stotke na 3,6 sekundi i povećao maksimalnu brzinu na 280 km/h. Sa 1.655 kilograma, veći kupe je za dobrih 160 kg teži od manje sedan varijante.
Potencijalno nešto privlačniji svim ljubiteljima starijih mašina jeste RS2 Avant karavan, koji je MTM potpuno restaurirao prema fabričkim merilima. Audi i Porsche timski su razvili ovaj automobil davne 1994. godine i kreirali samo 2.891 jedinicu istog, tako da su sve koje su i dalje sa nama itekako bitne ovim brendovima.
Tjuner je za tokom ovog projekta izvadio 2,2 litra zapremine veliki motor, rastavivši ga do poslednjeg šrafa, restauriravši ga i vrativši mu originalnih 315 ks i 485 Nm obrtnog momenta, koji automobilu omogućuju sprint do stotke za 5,4 sekundi i maksimalnu brzinu od 270 km/h. Karoserija je dobila novu farbu, enterijer finiše, a na šasiju su montirane nove grane izduvnog sistema, dodavajući mu nekoliko konja više u poređenju sa standardnim karavanom.
N.Đ.