Nemački brend za tjuniranje vozila dodaje svoj magični začin PHEV modelu, vraćajući deo drame svog prethodnika sa V8 motorom…
Najnoviji Mercedes-AMG C63 S (W206) je notorno zamenio svoj V8 motor za plug-in hibridnu postavku sa četiri cilindra, koja može biti moćnija, ali ozbiljno nedostaje u pogledu zvuka i harizme, posebno u poređenju sa svojim prethodnicima. U pokušaju da "vrati deo duše C63", Manhart je predstavio CRE 700 paket za tjuning, dodajući dodatnu snagu i poboljšavajući zvuk izduvnog sistema.
Mercedes-AMG C63 S E Performance iz fabrike dolazi sa impresivnih 671 ks (500 kW / 680 PS) i 1.020 Nm obrtnog momenta. Dodavanjem Manhart MHtronic modula na turbo punjeni 2,0-litarski motor, tjuner je uspeo da poveća kombinovanu snagu plug-in hibridnog pogonskog sklopa na 715 ks (533 kW / 725 PS) i 1.120 Nm obrtnog momenta.
Važnije, tjuner je dodao novi izduvni sistem sa sportskim cevima i katalizatorima od 300 ćelija, što rezultira "znatno moćnijim zvukom" sa četiri cilindra. Ove komponente su namenjene samo za tržišta izvan Nemačke, ali ako postoji dovoljna potražnja, Manhart će dodati opcije odobrene od strane TUV-a.
Vizuelno, CRE 700 ima blage promene, zadržavajući AMG bodykit i 20-inčne AMG točkove. Isto važi i za enterijer, pošto prikazano F1 izdanje već dolazi sa sportskim sedištima, crvenim sigurnosnim pojasevima i akcentima od ugljeničnih vlakana. Manhartov doprinos bio je ograničen na crne ambleme na rešetki, odgovarajuću završnicu za kvake na vratima, CRE 700 oznake na vratima i set nalepnica sa mat sivim i crvenim prugama.
Pored toga, modifikovani sedan vozi se na novom setu H&R opruga koje ga približavaju tlu za 20 mm u poređenju sa standardom. Nema promena u kočionom sistemu, iako su nadogradnje dostupne na zahtev.
CRE 700 možda nije konačni paket za tjuning C63 S od strane radionice iz Vupertala. U zavisnosti od potražnje kupaca, Manhart bi mogao nastaviti rad na PHEV modelu i potencijalno proširiti opcije tjuninga u budućnosti.