Prelepi klasik menja V12 za snažniji V8 u kombinaciji sa unapređenjima šasije i 20-inčnim točkovima.
Generacija E31 BMW Serije 8 ostala je upamćena kao jedan od najlepših grand tourer modela devedesetih. Nemački tjuner Manhart ponovo se bavi ovim klasičnim BMW automobilom, stvarajući pet restauriranih i pažljivo modifikovanih primeraka, svaki sa zamenskim BMW M motorom.
Glavni adut Manhart E31 modela je instalacija S62 5.0-litarskog V8 motora iz E39 M5. Prema rečima tjunera, motor je podešen da proizvodi 414 KS (309 kW / 420 PS), prenoseći snagu na zadnje točkove putem šestostepenog ručnog menjača.
Iako ima četiri cilindra manje, moderniji V8 proizvodi dodatnih 118 KS (88 kW / 120 PS) u poređenju sa originalnim V12 motorom, lako nadmašujući čak i vrhunski 850 CSi. Pored toga, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika poboljšava zvučni doživljaj, naglašavajući "niskofrekventni tutanj" novog pogonskog sklopa.
Da bi podržao zamenu motora, Manhart je unapredio šasiju E31, sa H&R oprugama za spuštanje, Bilstein B6 amortizerima i snažnijim kočnicama. Automobil se vozi na novom setu 20-inčnih aluminijumskih točkova, koji potpuno popunjavaju lukove točkova i usklađuju se sa kutijastim blatobranima.
Osim značajno većih točkova, spoljašnje modifikacije su ograničene na prednje i zadnje elemente sa 850 CSi, zadnji spojler i retrovizore u M stilu. Automobil je takođe ponovo ofarban kao deo trogodišnjeg projekta restauracije, dok je kabina 2+2 ponovo presvučena kožom i Alcantarom. Manhart navodi da su svi delovi osovina peskareni i obnovljeni, a gumeni delovi i ležajevi su zamenjeni.
Kao što ime sugeriše, MH8 5.0 V8 Limited 01/05 biće proizveden u pet jedinica. Prvi primerak, prikazan u galeriji, košta €149,000 ($162,000).