Uzimajući u obzir činjenicu da je „standardni” BMW M2 zaista impresivan, slavni tjuner, Manhart, morao je da uloži veliku količinu truda kako bi se njihova verzija izdvojila u odnosu na druge, a moramo priznati da novi MH2 GTR II svakako nije razočaranje...
Nemački tjuner, koji već ima u svojoj ponudi paket nadogradnje za G87 M2, ali, MH2 560 koji je predstavljen u februaru, izgleda gotovo minimalistički pored novog GTR II modela. Dok je 560 dobio crnu, mračnu odoru koja gotovo da prikriva modifikacije od karbonskih vlakana koje su nastale na karoseriji, GTR II ih jasno i glasno ističe, pre svega zahvaljujući OTT magenta boji, koja je kao kontrast dobila Manhart nalepnice u boji šampanjca.
Vizuelna nadogradnja uključuje novu oblogu haube, umetke branika, prednji spojler i rešetku, sve od karbona, uz ogroman fiksirani zadnji spojler i Alpha-N difuzor. Tu su i nove stranice i felne Raffa Wheels RFS-02 Forged Series koje mere 20×10.5 inča na prednjem i 21×11.5 inča na zadnjem delu, obojene da odgovaraju nalepnicama na karoseriji.
Za uklapanje tih točkova duboko u lukove je zadužena Manhart Variant 4 coilover suspenzija koja bi trebala poboljšati upravljanje automobilom na stazi, gde bi jednako dobro trebao stajati i unutrašnji prostor bez zadnjih sedišta. Manhart je uklonio zadnja sedišta i dodao zaštitni okvir – opet, boje šampanjca – i Schroth sigurnosne pojaseve.
Nijedan automobil koji pravi ovakvu vizuelnu izjavu ne može se zadovoljiti sa standardnim motorom, ili čak blago tjuniranim. M2 3,0-litarski S58 šestocilindrični motor proizvodi 453 ks (460 PS) iz fabrike, a Manhart MH2 560 izbacuje, kao što mu ime sugeriše, 560 metričkih konja, što je 552 ks. Ali GTR II ostavlja oba da izgledaju kao trocilindrični gradski automobili sa svojih 705 ks (715 PS) i 850 Nm. Možda iznenađujuće, Manhart kaže da je sve što je uradio da postigne te brojke bilo remapiranje ECU i dodavanje karbonskog usisa i izduvnog sistema visokih performansi.
Kupci koji žele da osete ovaj paket za svoj M2 mogu birati između nekoliko izduvnih sistema, u potpuno legalnim varijantama odobrenim od TÜV, koji se sastoje od sportskih cevi, HJS katalizatora, sistema od nerđajućeg čelika sa kontrolom ventila i četiri mat crne izduvne cevi od 100 mm (3,9 inča). Oni kojima nije stalo do standarda čistog vazduha i čiste vozačke evidencije, ili žive u zemljama sa sličnim stavom, mogu ići ekstremnije sa setom trkačkih opcija bez katalizatora i DPF delete kitom.