Glavni cilj prethodnih trideset godina prema svemu sudeći bilo je razvijanje naprednih automobilskih tehnologija do tačke u kojoj trkačke karakteristike poseduju svoje aplikacije u komercijalnim izdanjima...
Nakon svega, ovo je makar nešto što tjuneri kao što je kompanija Redux smatraju istinitim, dok je njen evoluirani i usavršeni E30 M3 model pravi primer klasičnog automobila koji je modifikovan do granice na kojoj kombinuje trkačku snagu i komfor svakodnevnog četvorotočkaša. Imajući u vidu da je vožen od strane Carfection i Top Gear ekipa, ovaj automobil je dobio veoma dobre recenzije do sada.
Redux varijanta predivnog klasika zahteva M3 donorski automobil, koji sam može koštati do 82.000 evra, pored dodatnih 388.278 evra potrebnih za ulaganje povrh toga, ali konačni proizvod je zapravo daleko uzbudljiviji nego što bi se moglo i zamisliti. Ovaj tjuning projekat odustaje od 2,3 litara velikog S14 motora i menja ga 2,5 litara velikom varijantom. On takođe dodaje i nove karburatore i Motec ECU čip tjuning, koji zajedno podižu snagu za dodatnih sto konja preko standardnih dvesta.