Klasični Range Rover sa 2 vrata dobija električnu snagu Tesla modela i dostiže 0-100 km/h za 5 sekundi...
Range Rover, koji je konvertovan u električni automobil može preći otprilike 320 kilometara sa jednim punjenjem i podržava brzo punjenje od 75 kW DC. Možda niste čuli za Inverted ranije, ali u pitanju je jedna od sve većeg broja kompanija koje nude električne konverzije za klasične automobile. Njihov najnoviji projekat je Range Rover sa dvoje vrata iz 1990. Ovo možda nije prvo vozilo za koje biste pomislili da mu je potreban električni pogonski sklop, ali izgleda da dobro funkcioniše.
Na mestu originalnog motora nalazi se prilagođeni baterijski paket sa Tesla modulima, spojen na snažni električni motor, koji potiče iz iste fabrike. Generišući impresivnih 450 konjskih snaga i 600 Nm obrtnog momenta, ovaj motor pokreće teški Range Rover do 96 km/h za manje od 5 sekundi.
Pored unapređenja motora, Inverted je instalirao novi set zupčanika i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, čuvajući pritom postavku pogona na sva četiri točka.
Nema informacija o veličini baterijskog paketa, ali Inverted navodi da Range Rover može preći oko 320 km sa jednim punjenjem. Ima CCS priključak za punjenje koji podržava brzine do 75 kW, omogućavajući bateriji da se napuni od 20% do 80% za 38 minuta. Ostala važna unapređenja uključuju podesive Fox amortizere i unapređene Alcon kočnice.
Ovaj terenac takođe je dobio sveobuhvatnu restauraciju. Inverted je rastavio vozilo do golog metala i zatim temeljno unapredio enterijer. Ugradili su nova kožna i grejana prednja sedišta, prepravljeni instrument panel i obloga krova od Alcantare.
Range Rover sada ima kompatibilnost sa Apple CarPlay i Android Auto preko obnovljenog informativno zabavnog displeja, zajedno sa unapređenim audio sistemom. Dodatno, poseduje električni sistem za klimatizaciju i grejanje, grejana zadnja sedišta, tempomat i klupu na zadnjim vratima.
Na eksterijeru 4x4 vozila nanesen je retro šik tamnozeleni sloj boje. Vredno je napomenuti da je EV konverzija Inverted kompanije izvedena bez ikakvih strukturnih izmena, omogućavajući potencijalni povratak na postavku sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem ako to vlasnik poželi.
Ozbiljno sumnjamo da bi kupci želeli da ponište sve promene elektromodifikovanog Range Rovera, jer koliko god da je impresivan, nije jeftin, sa cenom koja izaziva šok - 312.000 dolara.