Audi RS7 Sportback je već poznat kao jedan od najboljih supersedana sa visokim performansama i motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, ali nemački tjuner ABT je podigao ovaj model na još viši nivo...
Sa novim performansama i vizuelnim nadogradnjama, RS7 Legacy Edition postaje prava zver na putu.
Osnova ABT unapređenja leži u 4.0-litarskom V8 twin-turbo motoru, čija je snaga povećana sa 621 KS na 710 KS, dok je obrtni moment porastao sa 850 Nm na 949 Nm. Ovi rezultati postignuti su uz pomoć ABT kontrolne jedinice motora, a dodatno su poboljšani ugradnjom izduvnog sistema od nerđajućeg čelika sa elektronski podesivim ventilima izduva.
ABT je takođe poboljšao izgled RS7 modela, čineći ga agresivnijim, ali bez preterivanja. Na prednjem delu automobila postavljen je novi karbonski spliter, uz opcione nove crne usisnike za vazduh, koji su nešto veći od standardnih. Ovi usisnici su dostupni isključivo na RS7 Legacy Edition, dok verzija RS7-S ima nešto suptilniji dizajn.
Bočne strane automobila krase novi karbonski bočni pragovi, a Legacy Edition model uključuje i karbonske otvore za vazduh na prednjim panelima, karbonski ventilacioni otvor na haubi, kao i fiksni zadnji karbonski spojler. Nasuprot tome, RS7-S model se odlučuje za manji karbonski lip spojler, bez dodatnih otvora na panelima.
ABT je za RS7 modele dizajnirao set novih 22-inčnih kovanih točkova, dostupnih u sjajno crnoj ili tamno dimljenoj završnoj obradi. Oba modela su opremljena visinsko-podesivim oprugama, coiloverima, kao i stabilizatorima protiv prevrtanja, koji su do 40% čvršći od standardnih delova.
Unutrašnjost automobila takođe je dobila pažnju. ABT je ugradio novi poklopac menjača, karbonske detalje, kao i nove pedale, čineći unutrašnji ambijent jednako impresivnim kao i spoljašnjost.
Sa ovim nadogradnjama, Audi RS7 Legacy Edition postaje prava mašina za performanse, kombinujući snagu, stil i tehničku preciznost koja će zadovoljiti i najzahtevnije vozače.