GT nije bio model sa kojim je Ford prvobitno želeo da ide na Le Mans

Kada je Ford krenuo u svoj Le Mans pohod 2016. godine i osvojio pobedu u klasi sa svojom modernom verzijom GT40 modela, koji je osvojio ukupnu pobedu pedeset godina ranije, delovalo je kao da je ovo pravi omaž istorijskom poduhvatu...

Međutim, ovo nije bio prvobitan plan američke kompanije, jer kako se bližila pedeseta godišnjica legendarne Le Mans pobede, Ford je želeo sve performanse koje su bile potrebne slavnoj francuskoj trci ubrzanja, ali je to želeo da uradi u Mustang modelu.

Stoga, kompanija je odradila ozbiljna istraživanja, razgovarala sa regulatorima koji su na čelu Le Mans takmičenja i američkog sportskog automobilskog šampionata, kako bi videla na koji način može pretvoriti Mustang model u mašinu za trke izdržljivosti.

U međuvremenu, Multimatic je krenuo da radi na simulacijama, ali je rezultat ovog istraživanja bio prilično poražavajuć za kompaniju Ford. Kako su tada shvatili, potpuno je bilo jasno da pobeda na Le Mans trci nije moguća u automobilu koji poseduje Mustangovu siluetu, tako da je bilo vreme za preokret.

Naravno krajnji rezultat je nešto na šta su čelnici Forda bili veoma ponosni, uprkos tome što on nije bio nešto što su želeli u startu. Ford GT je izvanredno lep automobil, poseduje vrhunsku siluetu, prodaja mu je bila odlična i poseduje vrhunske ocene, ali činjenica da se on zapravo trkao pre nego što je krenuo u prodaju delimično je bila zadužena za ovu promenu u poslednjem trenutku.

Na neki način, vizija kompanije Ford o ultraperformansnom Mustang modelu danas je oživela sa novim GTD modelom, takođe kreiranim u pogonima Multimatic podbrenda i kupcima pruža performanse superautomobila u legendarnoj karoseriji Mustang linije.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group