Problem sa današnjim auto sajmovima jeste to što publika već za većinu njihovih debitanata, a isti slučaj je i sa novim BMW X7 modelom...
Iako najveći terenac minhenskog giganta do današnjeg dana, zvanično ima svoj debi na sajmu automobila u Los Anđelesu, mi smo mogli da ga upratimo još pre mesec dana kada ga je BMW predstavio na mreži. Međutim, Kalifornija defitnitivno pruža nešto drugačiju percepciju i omogućuje nam da dobijemo sliku o tome koliko je ova mašina zapravo velika. Naravno, ona to mora biti, jer će se uskoro boriti sa nečim što će Mercedes redizajnirati u GLS maniru.
Novi X7 dugačak je 5.160, širok 1.999, uključujući i retrovizore, visok 1.806 milimetara. Takođe, nova mašina nemačkog brenda poseduje veoma izdašno međuosovinsko rastojanje od 3.104 milimetra.
X7 može primiti do sedam putnika na svoja tri reda sedišta, u luksuznom ambijentu tipičnom za BMW X modele. Čak i kada su mu sva sedišta na mestu, gepek je dovoljno veliki kako bi obezbedio 326 litara prtljažnog prosotra, a može biti povećan na 2.120 litara kada su drugi i treći red sedišta spušteni.
Preko puta bare, novi 2019 BMW X7 biće ponuđen sa dva pogonska sklopa. Ulazni nivo xDrive40i posedovaće trolitarski turbo agregat sa šest cilindara u ravni, dobar za 335 ks, između 5.500 i 6.500 rpm i 447 Nm obrtnog moementa pri 1.500 i 5.200 motornih obrtaja u minutu. Uparen sa osmostepenim automatskim menjačem koji snagu palje na sva četiri točka, ovaj motor omogućuje BMW X7 modelu da ubrza do stotke iz mesta za svega 5,8 sekundi.
Prema tamošnjim specifikacijama, vrhunska xDrive50i mašina, dizajnirana je za BMW 4,4 litara veliku V8 jedinicu sa turbo punjenjem. Ova zver stvara 456 ks između 5,250 i 6.000 rpm, ali i 649 Nm obrtnog moementa od 1.500 do 4.750 rpm. Opremljen identičnim menjačem, ovaj V8 X7 brži je za sešt desetinki od šestocilindričnih modela, odrađujući sprint do stotke za 5,2 sekunde. Obe varijante poseduju maksimalnu brzinu od 210 km/h.
N.Đ.