ŠKODA nastavlja svoju kampanju predstavljanja modela u Indiji...
Potpuno izmenjen Škoda Superb i podmlađena Škoda Yeti imale su svoje premijere na Nju Delhi Motor Expo. Oba modela imaju nove dizajne, sveže enterijere i poboljšane tehnološke karakteristike.
Superb treba da bude pokrenut u februaru, a Yeti stiže u drugoj polovini 2014.
Škoda Superb je perjanica Češkog brenda. U potpunosti redizajnirani automobil srednje klase krasi novi Škoda dizajn jezik.
Potpuno redizajnirana Škoda Yeti će biti u prodaji na indijskom tržištu u drugoj polovini 2014. Kompaktni SUV sada ima, između ostalog, novo-dizajnirane prednje i zadnje delove.
Međunarodna kampanja je u srcu sveobuhvatne strategije rasta ŠKODA brenda. Tokom narednih godina, proizvođač automobila planira da poveća prodaju širom sveta za najmanje 1,5 miliona vozila godišnje. U 2013., ŠKODA je prodala 920.800 automobila u svetu. To je druga najbolja godina prodaje za ovu kompaniju. ŠKODA brend se prvi put pojavio na indijskom tržištu 2001., a od tada je prodato ukupno 187.100 automobila kupcima u Indiji. U 2013., brend je prodao 22,600 vozila u Indiji.
Izvor: Škoda
A.N.