Ludački tjunirani Fiat Multipla model sa 1.000 ks na sajmu automobila u Parizu

Fiat Multipla predstavlja genijalni šestosed kontraverznog stila, toliko interesatnog dizajna da izgleda potpuno radikalno čak i danas, nakon četvrt veka od njegovog predstavljanja...

Interesantni italijanski model izabran je od strane francuskih jutjubera Silviana Levija i Piera Čabriera za njihov specijalni i suludi tjuning projekat koji će premijerno biti predstavljen na 2022 Paris Motor Show sajmu automobila. Najbrža Multipla na svetu ima V8 mašinu sa 1.000 ks, šasijska poboljšanja iz motosporta i ultra široku opremu za karoseriju.

Ideja za ovaj projekat nastala je 2019. godine i nakon veoma uspešne kampanje i trogodišnjeg rada na njemu, ovo čudovište je konačno spremno da krene na trkačku stazu. Finalni dizajn, osim nekoliko sitnih detalja, već je predstavljen od strane Vilebrequin kanala, pre nego što će zvanično debitovati sledećeg meseca u Parizu, gde će sve specifikacije i detalji vezani za ovaj model biti objavljeni.

Nije potrebno ništa više od kratkog pogleda na ovu mašinu kako bi se uvidelo da tu nije reč o tipičnom Fiat Multipla modelu. Pre svega, automobil je baziran na originalnoj Multipla seriji, kreiranoj od 1998. do 2004. godine, sa karoserijom konvertovanom iz rasporeda sa četiri u konfiguraciju sa troje vrata, koja je isečena na delovima za branike kako bi se napravilo mesto za nove aerodinamičke komponente. Najistaknutiji u eksterijeru svakako su kockasti prednji deo i zadnji rubovi, koji poseduju integrisane umetke DTM stila, zadužene za pojačavanje već veoma impresivne širine Multipla modela.

Za prenošenje vizuelnih modifikacija na viši nivo zaduženi su prominentni prednji spliter na specijalnom prednjem braniku, spojler montiran na haubi, masivno zadnje krilo i difuzor sa transparentnim perajima. Neverovatna oprema za karoseriju kreirana je u pogonu brenda W-Autosport i kombinovana je sa unikatnim točkovima marke Work, umotanim u ultra široke sportske gume kompanije Michelin. Upravo je poslednjepomenuti brend bio glavni sponzor ovog projekta, stoga je upravo i njegovo ime utisnuto u plavo/žutu liveriju ovog automobila.

Kao što možemo očekivati, enterijer ovog modela potpuno je ogoljen, sa fabričkim šestosed rasporedom koji je ustupio mesto dvosed konfiguraciji, zbog velikog transmisionog tunela na samoj sredini. Par trkačkih sedišta kompanije Sabelt, trkački upravljač koji se skida, kratki šalthebl i rol bar u punoj veličini, u potpunosti otkrivaju da se ovde radi o modelu spremnom za dan na trkačkoj stazi.

Iako ekstenzivne modifikacije na šasiji još uvek nisu do detalja opisane, poznato je da je ova Multipla dobila transplantaciju pogonskog sklopa iz Chevrolet Corvette C6 Z06 automobila. Američki V8 je dodatno tjuniran kako bi se dostigla ciljana izlazna snaga od 1.000 ks. Ovo je definitivno poboljšanje u poređenju sa fabričkom jedinicom unutrašnjeg sagorevanja, koja je svojevremeno stizala sa zapreminom od 1,6 litara, četiri cilindra, šesnaest ventila i moćnih 102 ks. Moćni Fiat Multipla dobio je i nezavisno podesivo vešanje, ojačanu šasiju i poboljšani kočioni sistem kako bi mogao da parira njegovoj neverovatnoj snazi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vilebrequin (@vbrequin)

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group