Prateći dugačku test kampanju, kompanija AC Schnitzer predstavila je svoj moćni BMW M5 na događaju u Esenu...
Sa debijem na prošlomesečnom sajmu, Essen Motor Show, brutalni sedan visokih performansi svim zainteresovanim kupcima nudi kompletan paket. Automobil sada poseduje poboljšani stil, motor, vešanje, izduvni sistem i točkove.
Glavna poboljšanja nalaze se ispod haube, gde je sada smeštena V8 jedinica sa duplim turbo punjenjem, 4,4 litara zapremine, dobra za 690 ks i maksimalan obrtni momenat od 850 Nm. Ovo je za 100 ks i 100 Nm obrtnog momenta više od regularnog BMW M5 modela. Kompanija AC Schintzer tvrdi da će njihov tretman viđen na standardnom modelu uskoro biti primenjen i na M5 Competition varijanti.
Nemački tjuner definitivno može da se pohvali svojim pristupom kreiranju novog M5 modela, jer je paket namenjen liniji omogućio vreme kruga Nirnburgringa od 7 minuta i 29,50 sekundi, što je za veoma impresivnih 9 sekundi brže od standardnog F90 M5 modela. U paketu, tjuner nudi dve vrste izduvnih sistema, sa prigušivačima, uključujući i kontrolu ventila. Obe vrste dostupne su sa tri izbora finiša, trostrukih varijanti - Carbon Sport, Sport Black i Sport.
Predstavljeni automobil opremljen je i KW V4 vešanjem, koje nudi prilagodljivu kompresiju opruga i amortizera, kao i varijabilno podepšavanje visine automobila. AC Schnitzer tvrdi da njihova poboljšanja pomažu prilikom povećanja vozačke dinamike i upravljanja u krivinama, a tu je takođe i AC Schnitzer paket opruga, koji može spustiti M5 oko 20-25 mm na prednjoj i 10-15 mm na zadnjoj strani.
Različite svetle alu felne i ultra-lagani ojačani točkovi dostuni su zajedno sa ostalim poboljšanjima namenjenim M5 modelima, uključujući i bi kolorne AC3 Lightweight Forged Evo mdoele od 21 inča sa centralnim šrafljenjem. Ovo je doduše, samo maska, jer točkovi i dalje poseduju klasične zavrtnje, koji sada jednostavno nisu više vidljivi. Centralno zaključavanje može biti finiširano u sivoj ili zlatnoj boji, dok sve felne prate pneumatici visokih performansi 275/30 R21 napred i 285/30 R21 pozadi.
N.Đ.