Uprkos tome što ne razumemo razloge koji stoje iza ovog garažiranja, posebno zbog toga što je ovo u suštini masovno proizvođeni hečbek sa troje vrata, ali se ovaj izbor njegovog vlasnika ispostavio kao vremenska kapsula koja mu je donela klasik koji danas vredi velike pare. Sa druge strane, ovo je najverovatnije CRX model kompanije Honda sa najmanjom pređenom kilometražom na svetu.
CRX je ostao netaknut tokom trideset godina, tako da je i dalje opremljen originalnim gumama, fabričkim voskom, motornim uljem, dok su mu čak i papirne zaštite za tepih i dalje na mastu kao prvog dana u salonu. Zapravo, jedina stvar koja je zamenjena, sudeći prema prodajnoj listi, jeste akumulator i ulje za kočnice.
Kao što možete očekivati od automobila koji je svoju karijeru proveo u zatvorenom, njegova srebrna metalik boja karoserije i crna plastika izgledaju identično kao i prvog dana kada su izašli iz fabrike. Farovi i štopaljke su potpuno čisti, dok enterijer izgelda neverovatno, sa dosnovno nekorišćenim kadicama i veoma interesantnom zadnjom klupom.
Ispod haube ovog modela nalazi se 1,6 litara veliki DOHC četvorocilindrični motor unutrašnjeg sagorevanja, koji stvara 122 ks. Ova snaga se šalje na prednju osovinu putem petostepenog manualnog menjača.
Imajući u vidu činjenicu da se Civic Si modeli, kreirani od 1999. i 2003. godine, prodaju po cenama sličnim onim kao kada su bili novi, ovaj CRX će najverovatnije za svakog potencijalnog kupca biti prilično veliko iznenađenje u tom smislu. Kada se doda retkost modela niske kilometraže iz ove ere, slobodno je moguće pretpostaviti da će novi vlasnik čuvati ovaj CRX i dalje kao kraljicu garaže, pripremajući ga za neke buduće generacije i još veće cene.
N.Đ.