Da li biste kupili ovaj klasični Kadett GSi u odličnom stanju?

Opel Kadett predstavlja jedan od najdugovečnijih automobila ove kompanije na tržištu, koji je u novijoj eri dobio kultni status među entuzijastima...

Linija koja je prvi put sklapana u prvoj kampanji od 1936. do 1940. godine, u drugoj etapi je trajala od 1962. do 1991. godine, sa kabriom koji se proizvodio još dve godine nakon gašenja, ostavila je dubok trag u istoriji automobilizma i predstavlja jednu od najdužih linija svih vremena.

Posebni Kadett koji vidite u galeriji predstavlja model iz devedesete godine i GSi varijantu, koja je zvanično služila kao zvanični rival kompanije Opel, VW Golf GTI modelima današnjice. Snaga ovog modela dolazi iz dvolitarskog četvorocilindričnog motora sa unutrašnjim sagorevanjem i osam ventila, dobrim za 116 ks u vreme kada je izašao iz fabrike. Nešto snažnija 16 V jedinica sa dve bregaste osovine isporučivala je 150 ks i 196 Nm obrtnog momenta, a nuđena je uz modelim Kadett GSi kao što je ovaj.

Za razliku od većine modernih kompakt modela, ovaj Kadett iz devedesete godine poseduje troje vrata i relativno malu formu. Ova mašina je takođe veoma lagana i meri svega 940 kilograma, što joj omogućuje ubrzanje do stotke iz mesta za devet sekundi i maksimalnu brzinu od 200 km/h.

Ovaj posebni Kadett GSi prodaje se putem amsterdamske Gallery Aaldering kuće i deluje kao da je u savršenom stanju, uprkos činjenici da je vožen velikih 150.000 kilometara. Tamnozelena karoserija dobro je održavana godinama unazad, dok su srebrni točkovi oslobođeni bilo kakvih oštećenja.

Slična priča je i u enterijeru putničke kabine, koju je bivši vlasnik ostavio u gotovo novom stanju, sa kožom na sedištima koja nema ni jednu pukotinu. Unutrašnjost ovog automobila poseduje LCD instrument tablu, koja je kao što znate, bila daleko ispred svog vremena kada se pojavila u Kadett modelima, dok njegov originalni radio i dalje funkcioniše besprekorno.

Sa druge strane, uprkos svojoj solidnoj pređenoj kilometraži, ovaj automobil neće novom vlasniku otići jeftino, ali svakome ko je spreman da sebi priušti ovakvu klasičnu mašinu, staru 31 godinu, sa "svega" 116 ks, u izvanrednom stanju, cena od 12.950 za njega neće predstavljati ništa.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group