Ne predstavlja nikakvo čudo što održavanje hiperautomobila košta koliko i kupovina manje privatne letelice visoke klase...
Međutim, pored cene svakodnevnog održavanja i popravki od kojih krv suzi na oči, ono što ovakve mašine predstavljaju i donose za nas obične robove jeste uvid u ono što se u njima nalazi i ono što kod njih u suštini najviše volimo. Zamena svećica i zavojnica paljenja kod Bugatti Veyron modela donosi nam redak pogled na njegov brutalni i moćni W16 agregat.
Fotografija sa servisa postavljena je na Reddit platformi od strane čoveka koji tvrdi da je bio uključen u njega, sa fotografijama koje su prikladno egzotične kao i ova retka zver. Prema njima je potpuno evidentno da cilindri 13 i 16, koji nikada neće preskočiti paljenje na našim automobilima, upravo to rade pri široko otvorenom gasu i brzinama većim od 225 km/h na ovom modelu. Nažalost, ovaj post nisu ispratile nikakve informacije o tome koliko je kilometara Veyron prevalio do momenta kada je vlasnik najverovatnije primetio ovaj problem.
Cenu svega što je potrebno zameniti ne treba ni porediti sa normalnim vozilima, jer proces koji omogućuje pristup njegovom agregatu zahteva delikatan i pažljiv dodir sa brojnim panelima koje je potrebno skinuti. Zadnji branik zapravo ostaje na automboilu, sa svim ostalim panelima koji se sklanjaju, nakon čega se koristi specijalna oprema kako bi se mehaničarima omogućilo da legnu tokom rada na širokom, ali ipak gusto upakovanom motornom prostoru.