Uživajte u rekordnom krugu neverovatnog Koenigsegg Jesko modela

Koenigsegg predstavlja sinonim suludim performansama, ali uprkos tome što se inžinjering ludih naučnika dokazano nalazi u fabrici švedskog proizvođača, veoma retko možemo čuti o rekordima njihovih automobila na trkačkim stazama...

Međutim, slavni brend sada želi da to promeni predstavljajući novi snimak, koji je ovekovečio rekord kuga Jesko modela u Švedskoj. Rekordni krug je snimljen iz tri ugla zahvaljujući kameri na kacigi vozača, kameri na kontrolnoj tabli i jednoj u putničkoj kabini, zaduženoj za neprestano snimanje tajmera kruga, koji je zabeležio vožnju od 2:56,97 sekundi. Ovaj rekord postavio je test vozač kompanije, Niklas Lilja, na Gotland Ring trkačkoj stazi u Švedskoj.

Potpuno vam je oprošteno ukoliko nikada niste čuli za ovu stazu smeštenu u Gotlandu, ostrvu na Baltičkom moru. Međutim, 7,3 kilometra dugačko trkalište pruža vozačima jedan od najdužih krugova u Evropi. Iako ova staza nije dugačka kao Nirnburgring, daleko poznatiji na starom konitinentu, Koenigsegg navodi da je Gotland Ring ispunjen zahtevnim deonicama, postavljajući vozače pred slične izazove kao i nemačka legenda.

Pošto je i u opisu ove trkačke staze navedeno da se na njoj daleko više izvode test vožnje proizvođača i ljudi koji vole da se trkaju iz hobija, Koenigsegg dodaje da oni zapravo nisu ni pokušali da postave novi rekord Gotland Ringa, već su umesto toga izvršavali testiranja i marketinške aktivnosti svog novog automobila.

Ovo samo čini vreme kruga od 2:56,97 daleko impresivnijim doduše, sa Liljom koji tvrdi da je vozio novo čudo kompanije sa oko 90% snage, razbijajući prethodno postavljeni rekord za gotovo sedam sekundi. Prethodni rekord postavio je Porsche 911 GT3 RS Manthey-Racing automobil, koji je bez ikakve sumnje više nego opasna trkačka igračka.

Naravno, nikakvo iznenađenje ne predstavlja to što je Jesko brži od njega, posebno kada se u obzir uzme da nova linija švedskog brenda poseduje 5,1 litara veliki V8 motor duplog turbo punjenja, dobar za 1.600 ks, kada se koristi E85 gorivo. Međutim, za ovaj rekordni krug korišćeno je gorivo od 98 oktana, što znači da je automobil bio vožen sa maksimalnih 1.280 ks.

Iako je i ova donja cifra astronomska kada su u pitanju performanse, automobil i njegov vozač su uspeli da sve zadrže pod kontrolom, što je rezultiralo hirurški preciznim krugom ove prilično vijugave staze, dok u čitavom spektaklu možete i sami uživati putem snimka koji vas čeka ispod.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group