Kao zvanični sponzor španskog nacionalnog tima, kompanija Seat smatrala je vrednim isticanje različitiosti ove zemlje, upotrebom pesme koja se osvrće na moć fudbala, između ostalog...
Španci startuju Svetsko prvenstvo u Rusiji utakmicom protiv Portugala, 15. juna, a kampanja van terena i dalje je u punom jeku, sa Davidom Silvom, Kokeom, Davidom De Geom, Serđiom Busketsom i Markom Masnjom.
„Ja sam gradsko dete. Ja sam momak sa sela. Ja sam klinac iz kraja. Ja sam fudbalski navijač. Postanimo deo nečeg velikog“
Ovo je jedan od stihova posvećen španskom fudbalskom timu koji se vrti na TV kanalima ove zemlje, a možete ga videti ispod ovog teksta. Kao što možete pretpostaviti, Seat spada, baš kao i ekipa ove zemlje, u najprofitabilniji i najcenjeniji „izvozni“ sektor, koji ostatak sveta snadbeva kvalitetnim fudbalerima i automobilima.
„Sa ovom kampanjom, mi želimo da ojačamo podršku za španski nacionalni fudbalski tim, pred prvu utakmicu Svetskog šampionata“, izjavio je izvršni direktor kompanije Seat, Mikel Palomera. „Mi želimo da budemo bliži narodu i podsetimo ih na osećaj ujedinjenosti i timskog rada koji naši igrači promovišu.“
Prošlog meseca, španski proizvođač automobila predstavio je svoje planove za sponzorisanje Nacionalnog fudbalskog tima ove zemlje, ugovorom koji će trajati do marta meseca 2021. godine. Pomenuti aranžman uključuje promociju aktivnosti igrača, kao i vraćanje statusa zvaničnog automobila reprezentacije.
Španci su osvojili FIFA World Cup 2010. godine i UEFA European Championship 1964., 2008. i 2012. godine. Sada nam ostaje da vidimo mogu li moćni igrači ovog nacionalnog tima poneti još jedan pehar iz Rusije i postaviti ga u svoju vitrinu, jer konkurencija deluje nikad jača, dok će čak i Rusi imati razlog više da daju sve od sebe.
N.Đ.