Ukoliko će električna vozila zaista biti ekološka budućnost autoindustrije, njihova popularnost kod kupaca trenutno ovo stanje ne reflektuje...
Glavni igrači na tržištu jednoglasno se sve više bune zbog razočaravajućih učinaka koje ova tehnologija ima, istovremeno značajno smanjujući svoje investicije u sferu razvoja električnih vozila.
Prema svemu sudeći, jedan od najvećih proizvođača koji podiže reč zbog pravca u kome se sve kreće jeste General Motors, kompanija koja tvrdi da je postavila targete za konstrukciju 100.000 električnih modela drugom polovinom ove i 400.000 jedinica prvom polovinom sledeće godine. Sada, međutim, ovaj brend tvrdi da nije postavio nove targete ispred sebe i da nema predstavu kada će prethodno ciljana proizvodnja biti dostignuta.
„Kako se sve više uvlačimo u transformaciju na proizvodnju električnih modela, put postaje sve lošiji“, izjavila je Meri Bara, izvršni direktor brenda General Motors. Naravno, GM ima i drugih velikih problema, međutim, oni se mogu povezati sa već pomenutim i uključuju velika kašnjenja robotaksija u Cruise diviziji i višemesečne štrajkove radnika koji su zajedno obogaljili sve sfere poslovanja ove kompanije.