Poslednji dizajnerski jezik kompanije Mazda, biće premijerno predstavljen na proizvodnim automobilima sledeće godine...
Svi novi modeli će naterati japansku marku da se rastane sa tradicionalnim pristupom stilizovanju linija iz različitih perspektiva. Kao po običaju, Mazda je uglavnom koristila modele od gline kako bi kreirala svoj dizajn, ali od nedavno, njeni dizajneri oslanjaju se sve više na upotrebu digitalnog dizajna kako bi svetu predstavili kompleksne oblike i skuplturalne panele karoserije svojih budućih automobila.
Razgovarajući sa medijima, kreativni direktor i dizajnerski ekspert Takahiro Matsui, izjavio je da novi dizajnerski jezik njegovog brenda primorava da umetnički pristup koji koristi glinu stupi u saradnju sa digitalnim tehnologijama današnjice.
"Ovo je verovatno početak ko-kreiranja i nadmetanja. Mi smo morali da radimo zajedno, ali takođe da se borimo jedni protiv drugih", izjavio je je Matsui.
Prvi rezultat ovakvog postupka doveo je do bliže veze sa nečim što predstavlja Vision Coupe model, predstavljen na Tokyo Motor Show, sajmu automobila prošlog oktobra. Dizajneri japanskog proizvođača proveli su godine na kreiranju ovog koncepta, kojim dominiraju fluidne površine i nude kompleksne refleksije, budeći jake emocije, ni nalik bilo kojim drugim kompanije Mazda iz prošlosti.
Dostizanje svega toga nije bilo nimalo lako, što je direktor dizajna i priznao. Zapravo, ova marka često redizajnira radijus svojih panela karoserije, a ponekada, to predstavljaju detalji u veličini od 0,01 mm, kako bi kreirali savršeni izgled.
Dok Mazda koristi modernu tehnologiju radi kreiranja svojih budućih modela, sada više no ikada, Matsui i dalje veruje da su modeli od gline superiorniji pristup i da će nastaviti da imaju svoju dominantnu ulogu u budućim projektima.
Jedan od prvih proizvodnih modela kompanije Mazda, koji će posedovati novi restilizovani dizajn proizvođača, biće novi Mazda 3 automobili, koji će pozajmiti određene karakteristike koncept modela Kai Inspiration.
N.Đ.