Džej Leno je vozio dosta automobila, ali Maserati MC20 superautomobil za njega pogodio najslađu tačku...
U svom dugom video predstavljanju, ovaj poznati autoentuzijasta i komičar istikao je sve najbolje što poseduje sa oznakom trozubca na prednjoj masci i podsetio nas na njegovu povezanost sa istorijom italijanskog brenda.
Od samog starta, Leno je pozicionirao svoj 1962 Maserati 3500 Gti model odmah pokraj MC20 superautomobila. Oba automobila pokreću šestocilindrični motori sa parom svećica na svakom od njih. Oba su veoma brze mašine, ali ipak ni jedna od njih nije preterano oštra niti prelomna.
MC20 predstavlja veliki korak za ovaj italijanski brend, koji se nada da će uspeti da stvori veći udeo na tržištu putem inžinjeringa i performansi. Svi novi Maserati V6 modeli ispod haube razvijaju 621 ks. Brojni elementi ovih prelepih superautombila pronašli su svoj put do drugih budućih Maserati proizvoda, sudeći prema Bilu Peferu, izvršnom direktoru kompanije. Ovaj čovek se pridružio Lenou tokom ovog predstavljanja i omogućio nešto insajderskih podataka usput.
Ovaj čovek posebno ističe činjenicu da je Dallara kreirao kabonske cevi za ovaj automobil i da je on proveo više od 2.000 sati u vazdušnom tunelu tokom razvoja. Iako ovo zvuči kao da bi ova mašina mogla da pruža prilično oštru i grubu vožnju, ali je Leno više puta ponovio koliko konforan osećaj pruža tokom vožnje, definitivno ne predstavljajući još jedan „dvadesetpetominutni“ automobil, koji postaju nekomotni nakon ovog vremena.