Kompanija Audi menja dizajn svog klasičnog znaka

Više slika

Više slika

Logo kompanije Audi sa četiri prstena datira iz Auto Union dana i od tada je bio modernizvoan bezbroj puta...

Poslednja evolucija ovog legendarnog znaka uglavnom je prošla ispod radara tokom svog debija na osveženoj i preimenovanoj Q8 e-tron liniji. Međutim, Audi se vraća svom klasičnom logou ističući ga na novi i moderniji način.

Dizajniran da pruži vozilima ’moderniji izgled’, ovaj novi/stari logo poseduje crnu pozadinu koja stoji u kontrastu sa belim krugovima ’radi dodatnog sjaja’. Dvotonski izgled klasičnog znaka obećava da će on biti daleko vidljiviji, čak i sa daljine.

Iako će biti nekoliko varijacija ovog dizajna, uključujući daleko suptilniji u crno/sivoj kombinaciji boja, sve verzije će imati dvodimenzionalni izgled. Strateg kompanije Frederik Kališ, objasnio je da ovi dvodimenzionalni prstenovi datiraju iz 2016. godine, kada je ideja pokrenuta zbog digitalizacije i kako bi oni bili prikazani na način koji odgovara medijumu.

Međutim, kompanija želi konstantno prisustvo brenda u svim tačkama kontakta sa kupcima, tako da je sada odlučila da pokrene proces redizajniranja prstenja za svoja vozila. Ono što je interesantno u ovom slučaju, kompanija Audi svoj novi logo održava potpuno oslobođenim hroma, što je primetno odstupanje od filozofije brenda, jer upravo ovaj materijal predstavlja njegov zaštitni znak.

Pored novog logoa, budući modeli će koristiti eksluzivnu prednju verziju koja je poznata kao Audi Type, a kako je generalni direktor nemačkog proizvođača, Andre Đorđi, objasnio: „Njegov bazni ton će se biti značajno suptilniji, bez kompromisa po pitanju prepoznatljivosti i kvaliteta“.   

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group