Logo kompanije Audi sa četiri prstena datira iz Auto Union dana i od tada je bio modernizvoan bezbroj puta...
Poslednja evolucija ovog legendarnog znaka uglavnom je prošla ispod radara tokom svog debija na osveženoj i preimenovanoj Q8 e-tron liniji. Međutim, Audi se vraća svom klasičnom logou ističući ga na novi i moderniji način.
Dizajniran da pruži vozilima ’moderniji izgled’, ovaj novi/stari logo poseduje crnu pozadinu koja stoji u kontrastu sa belim krugovima ’radi dodatnog sjaja’. Dvotonski izgled klasičnog znaka obećava da će on biti daleko vidljiviji, čak i sa daljine.
Iako će biti nekoliko varijacija ovog dizajna, uključujući daleko suptilniji u crno/sivoj kombinaciji boja, sve verzije će imati dvodimenzionalni izgled. Strateg kompanije Frederik Kališ, objasnio je da ovi dvodimenzionalni prstenovi datiraju iz 2016. godine, kada je ideja pokrenuta zbog digitalizacije i kako bi oni bili prikazani na način koji odgovara medijumu.