Prošlo je svega četiri godine od kada je kompanija Ferrari predstavila svoju SF90 liniju, prvu proizvodnu verziju automobila sa hibridnim pogonskim sklopom, ali elektrifikovani modeli italijanskog proizvođača danas ipak nadmašuju prodaju čistih varijanti sa motorima unutrašnjeg sagorevanja...
Rekordnih 51% modela kompanije Ferrari prodatih između jula i septembra ove godine posedovalo je hibridnu tehnologiju, što je veliki porast u poređenju sa 43% koliko je iznosila prodaja u tri meseca pre prošlog jula. Kada se u obzir uzme prosek svih meseci ove godine, hibridne jedinice ovog brenda doprinele su ukupnoj prodaji od 19%.
Stoga, postavlja se pitanje da li verni i prestižni kupci kompanije Ferrari odbijaju da kupe klasične modele sa motorima unutrašnjeg sagorevanja, zamenivši ih novim, sofisticiranijim i moćnijim hibridnim jedinicama? Ne, oni jednostavno kupuju sve što italijanski gigant kreira, a on trenutno gradi modele sa ovakvim pogonskim sklopovima. Zapravo, ne postoji izbor između nekoliko pogonskih sklopova kada se kupuje Ferrari, tako da kupci koji žele ulazne ili srednje varijante sportskih automobila, sa motorima koji se nalaze iza njihovih leđa, oni kupuju 296 ili SF90 varijante. Ovo su bila dva automobila koji su vodili prodaju poslednjeg kvartala, kako sam brend navodi, dok su oba dostupna samo sa priključno hibridnim pogonima.