Ne postoji nikakav nedostatak u segmentu luksuznih terenaca na tržištu...
Bentley je započeo čitavu famu sa modelom Bentayga, a ovaj brend je pratio Rolls-Royce sa modelom Cullinan, a odnedavno tu je i Lamborghini Urus kao poslednje pojačanje ovog terenskog karavana.
Iako ova tri modela nisu obavezno konkurencija jedni drugima, model Urus će u jednom delu svog života dobiti pravog i direktnog rivala zahvaljujući brendu Ferrari. Da li ovo znači da će se McLaren priključiti sveopštem ludilu takođe u ovom segmentu koji sve više raste? Kratak odgovor glasi ne.
Direktor britanskog brenda Majk Flevit, nedavno je izjavio za medije da postoji više nego dovoljno terenaca na svetu i da industriji nije potreban još jedan.
„Efektivno, kada mi pogledamo u proizvod, a uvek posmatramo prvenstveno njegov koncept, postavljamo tri mere kao osnovu. Jedna je vezana za brend, druga za tehnologiju, dok preostala stavka poseduje svoju centralu u finansijama.“
„Tako da, mi smatramo da će terensko vozilo jednostavno škoditi našem brendu, koji poseduje veliko nasleđe u motosportu, ali i kreiranju izvanrednih vozačkih automobila. Terenci su odlični, oni imaju svoje mesto, međutim, oni nikako nisu automobili namenjeni vozačima. Prema mom mišljenju, SUV modeli jednostavno ubijaju vozačko iskustvo i nemaju nikakvog smisla, osim na terenu, naravno“, rekao je Flevit.
Direktor je zatim napomenuo kako brojni veliki, luksuzni terenci spadaju u istu grupaciju, osvrćući se na VW, što predstavlja pristup sa kojim se McLaren ne može trenutno takmičiti.
„Sa njima nije ništa loše, niti pogrešno, već mi ne posedujemo tehnologiju koja može biti primenjena na terence, tako da bismo pored svega, morali da počnemo iz početka, a svakako nismo arogantni da kažemo kako možemo da stanemo rame uz rame sa modelima Range Rover i Cayenne, posebno ne tako preko noći.“
N.Đ.