Nije Velika Britanija ili Dubai, već Kina država u kojoj više žena kupuje Ferrari modele nego bilo gde drugde na svetu...
Kako bilo koji sportski automobil besprekornog izgleda i performansi učiniti još boljim? Dodajte mu ženu! S ovom idejom na umu, može se reći da Ferrari automobili u Kini izgledaju sve lepše.
Žene s naklonostima ka brzim automobilima na Dalekom istoku su promenile brojke i postale svaki peti kupac italijanskih sportskih automobila. Kina je postala najveće tržište na svetu za proizvođača italijanskih sportskih automobila, zahvaljujući njenoj popularnosti među pripadnicama lepšeg pola.
Na drugim delovima sveta, 95 procenata svih Ferrari modela kupuju muškarci, dok u Kini taj procenat pada na 80 procenata. Govoreći na Pekinškom auto-salonu, šef Ferrari brenda, Amedeo Felisa, je rekao: "Prosečna starost kupaca Ferrari modela u Kini je 10 godina niža nego u ostatku Evrope.
A u Kini imate mnogo žena koje vode posao na zahtevan način. Imaju novca i mogu da priušte sebi da kupe Ferrari." Dodao je: "To je bilo prijatno iznenađenje za nas, nismo očekivali takav veliki uspeh, ali Kina je novo i rastuće tržište. Kada ljudima ide dobro, žele nagradu. Očigledno mnoge žene žele Ferrari."
Prema Bloomberg izveštaju, kinesko kopno, Hong Kong i Tajvan su činili 12% prodaje Ferrari modela prošle godine, sa skoro 1600 automobila. Luksuzna kupovina je norma za kineske kupce, ali trend više nije ograničen samo na torbe i cipele. Očigledno, milijarderke imaju novca da se šepure sa stilom.
Govoreći o kupovini, Kina je toliko privlačna za svetske brendove da čak i ikonička londonska prodavnica Harrods otvara svoj prvi ekskluzivni klub u Šangaju kako bi se obratila ludim, bogatim Azijatima. Možda ćemo takođe čuti o otvaranju nove glavne Ferrari prodavnice u Šangaju za dame.