Deluje da su kupci na tržištu prilično oduševljeni konceptom koji donose kupe terenci, a proizvođači su više nego srećni da im obezbede dovoljan broj izbora...
Za sve zainteresovane, kompanija Audi predstavlja svoj predlog u ovom segmentu i u vidu novog modela Q8. Ovo je najskupocenija mašina fabrike bazirane u Ingolštadu, na visokim točkovima, za sada, ujedno predstavljajući glavnog rivala modelima kao što su Mercedes-Benz GLE Coupe i BMW X6.
Ispod svežeg sloja metala, nalazi se MLB platforma naširoko korišćena u modelima Vokswagen grupacije. Pomenuta arhitektura predstavlja bazu svakog velikog teranca kreiranog u bilo kom brendu koji posluje pod okriljem nemačkog giganta, od Volkswagen Touareg do Lamborghini Urus, Bentley Bentayga, Porsche Cayenne i naravno, Audi Q7 automobila.
Istini za volju, Q8 je nešto širi, kraći i niži od Q7 linije, što, kombinovano sa nešto oštrijim dizajnom, pruža modelu nešto dinamičniji izgled.
Enterijer nove serije možemo nazvati tipičnim za novu generaciju Audi vozila, sa nekoliko centralnih displeja zaduženih za omogućavanje pristupa većini funkcionalnosti automobila, oslobađajući putničku kabinu većine dugmića, uparenih sa virtuelnim kokpitom, specijalno kreiranom i prilagodljivom instrument tablom. Kupci takođe mogu birati između različitih kožnih postava i umetaka, dok je lista opcionih dodataka rasprostranjena na nekoliko strana, naravno.
Audi Sport radi na dve verzije visokih performansi svog krosovera, RS Q8, koji će krenuti kao direktan rival AMG i M verzijama, GLE Coupe i X6 modelima, praćenu nešto slabijom mašinom SQ8. Sve do tada, kupci će morati da se zadovolje 55 TFSI ili 50 TDI verzijama, u zavisnosti od toga na kom kontinentu žive.
Vrhunski krosoveri kompanije Audi podvrgnuti su testovima, zaduženim za isticanje nekih njihovih karakteristika, tako da sada možete da se spremite za gotovo 14 minuta vožnje i detaljnog pregleda opreme novog Audi Q8 modela.
N.Đ.