Nissan je i dalje u ranoj fazi dizajniranja i projektovanja potpuno nove platforme za svoju sledeću generaciju GT-R automobila...
Zapravo, japanski proizvođač bi tek trebalo da odluči da li, i kako želi da implementira elektrifikaciju putem novih pogonskih sklopova svoje slavne linije.
Sa druge strane, šef dizajna kompanije Nissan, Alfonso Albaisa, rekao je medijima da će sledeća varijanta GT-R modela dobiti stilske varijacije GTR-50 automobila, kreiranog specijalno za pedesetu godišnjicu, koji je svoj debi imao na Goodwood Festival of Speed događaju. Pomenuti koncept predstavlja baznu verziju i prototip na kome će se graditi specijalna vozila kompanije Nissan, kao i "najbrži superautomobili na svetu".
Dok Albaisa konstantno predstavlja dizajnerska rešenja za novi GT-R, on pak priznaje da njegov tim ne može ništa ozbiljnije da radi uslovljen donošenjem odluke o pogonskom sklopu i platformi koja je još u stagnaciji.
"Glavni izazov se nalazi na inžinjerima, da budem iskren", rekao je direktor dizajna. "Mi ćemo raditi svoj posao dok ne dođe vreme da kreiramo nešto zaista posebno. Međutim, mi još uvek nismo stigli dotle."
Ovo znači da će novi GT-R i dalje ostati nekoliko godina od proizvodnog segmenta, dok će Nissan svoju novu liniju, najverovatnije, predstaviti početkom sledeće dekade. Albaisa je priznao kako elektrifikacija sledeće generacije GT-R modela predstavlja realnost, ali nije potvrdio bilo šta u ovom, nacrtnom, delu projekta.
"Bilo da se opredelimo za potpunu ili ne, mi ćemo svakako postići puno toga u pogonskom sektoru", rekao je. "Sa druge strane, mi definitivno stvaramo novu platformu i naš cilj je jasan: GT-R mora postati najbrži automobil svoje vrste. On mora posedovati trkačku stazu i definitivno prednjačiti u naprednim tehnološkim igrama, ali ništa od toga ne znači da on mora biti električan."
Sa trenutnim GT-R automobilom koji nudi 562 ks u standardnoj formi, nije teško zamisliti njegovog naslednika koji će doći sa ciframa daleko većim od 600 ks.
N.Đ.