Novo istraživanje sa Pardju Univerziteta pomoglo je prilikom razvijanja bele boje koja poseduje refleksiju sunčevih zraka od 97,9%, što može pomoći brojnim površinama da ostanu hladnije...
Razvoj nove boje nastavljen je na starijoj formuli, a ona može biti primenjena u dovoljno tankom sloju kako bi bila korisna u automobilskoj, aeronautičkoj i brojnim drugim industrijama, sudeći prema Hjulinu Ruanu, profesoru mehaničkog inženjeringa i vodećem stručnjaku iza ovog projekta.
Isti tim naučnika predstavio je i raniju reinterpretaciju svoje visoko reflektivne farbe tokom prošle godine, ali je u to vreme, njihov proizvod morao biti primenjen u sloju debljine 400 mikrona. Radi poređenja, debljina farbe na prosečnim automobilima varira od 100 do 180 mikrona.
Iako je ova boja bila u mogućnosti da reflektuje 98,1% sunčeve svetlosti i hlađenje unutrašnjosti površina ofarbanih njome spuštalo je temperaturu preko 4,5 stepeni ispod ambijentalne, ona je bila previše teška za nanošenje što je dodatno spustilo njenu vrednost i funkcionalnost za stvari kao što su automobili.
Istraživači sa Perdju Univerziteta uspeli su da kreiraju novu formulu za najbelju farbu na svetu, čineći je tanjom i lakšom istovremeno. Dopk je prethodni pokušaj zahtevao je 0,4 milimetara debeo sloj kako bi se dostiglo hlađenje ispod ambijentalne temperature, nova formula može dostići slične rezultate sa svega 0,15 mm debljine. Ovo je dovoljno tanak i lagan sloj kako bi mogao biti primenjen na vozilima, vozovima i avionima.