Odmah iza zvaničnih predstavljanja i reklamnih spotova, Audi je konačno potpuno otkrio svoj novi E-Trone Sportback koncept...
Izložen na sajmu automobila u Šangaju, ovaj koncept može biti klasifikovan kao Sportback, što je način ovog brenda da nazove svoje kompakte u sport liniji, ali sa njegovom krosover siluetom i niskom linijom krova E-Tron Sportback u suštini ne predstavlja ništa što je kompanija do sada imala da ponudi.
Sa 4,9 metara dužine, 1,98 metara širine, 1,53 metra visine i međuosovinskim rastojanjem od 2,93 metra, novi električni koncept kompanije Audi potpada pod isti segment kao BMW X6 i Mercedes – Benz GLE kupe modeli.
Prednjim delom automobila dominiraju vitki farovi opremljeni LED tehnologijom, osvetljeni znak sa četiri prstena u sredini maske koja je parcijalno oblikovana kao crna kontura i sportska mreža hladnjaka. Veoma muževne linije nastavljaju donjim delom vrata do zadnjeg branika, gde su štop svetla spojena zajedno i pružaju se tankom linijom u čitavoj širini gepeka.
Male kamere su zamenile konvencionalne retrovizore i pored svih tehnoloških prednosti, Audi tvrdi da će takođe popraviti protok vazduha, redukciju buke koja se projektuje u putničkoj kabini pri velikim brzinama. Produženi rubovi točkova, nedostatak brava na vratima i masivni točkovi od 23 inča šestokrakog dizajna, kompletiraju veoma impozantan eksterijer.
Putnička kabina sa četiri sedišta poseduje moderan raspored oštrih linija, upravljač sa tri kraka, osvetljenim znakom i darežljivim informativno zabavnim sistemom čiji je monitor ugrađen u sredinu kontrolne table, zajedno sa nekoliko ekrana osetljivih na dodir smeštenih tačno iznad njih.
Poslednji automobil kompanije pokreće kombinacija tri električna motora, od kojih je jedan montiran na prednjoj osovini, a dva na zadnjoj i zajedno proizvode 429 ks poslatih na sva četiri točka, ili 496 ks sa bust modom uključenim.
N.Đ.