Stručni štab francuskog brenda Citroen, posledjih nekoliko meseci dao je određene, odvažne izjave vezane za sledeću generaciju C5 modela...
Zapravo, jedna od najkontraverznijih izjava ove kompanije jeste ta da će njihov novi automobil potpuno izmeniti autoindustriju, odnosno celokupan segment sedan automobila.
Istovremeno, dok veliki broj proizvođača svoj fokus prebacuje na terenski segment i krosover modele, francuski proizvođač automobila veruje da svaki kredibilan brend mora da predstavlja glavne sektore svetskog tržišta. Međutim, u vremenu, u kome su trenutno terenska vozila glavni ciljevi kupaca i potrošača, promene su svakako potrebne.
„Klasične limuzine i linije salonskih automobila gotovo da predstavljaju izumrlu vrstu u Evropi“, izjavio je direktor proizvodnje kompanije Citroen, Havier Pežo. „Nama je potrebno da postanemo relevantniji i kreiramo moderne, atraktivne modele, nalik onim u terenskom segmentu. Do sada smo mogli da vidimo kako dizajn terenskih automobila kodira ostatak industrije i polako ga menja u svom smeru. Mi pokušavamo da motivišemo naše dizajnere, ali vreme je takvo da, ukoilko volite klasične limuzine i tradicionalne automobile, onda ste, nažalost, u velikom problemu.“
Jedan od glavnih načina na koje Citroen želi da oživi sedan segment jeste kreiranje novog, moćnog dizajna, koji inspiraciju pronalazi u CXperience konceptu.
„Mi ne želimo da postanemo drugorazredni proizvođač, ali svakako nećemo svoju šemu poslovanja bazirati jedino na terenskim linijama. Kako biste održali kredibilitet, morate posedovati male automobile, terence, ali i sve ostalo što se nalazi između njih“, dodala je direktor kompanije Citroen, Linda Džekson.
Sudeći prema Havieru Pežou, sedan modeli budućnosti mogli bi usvojiti autonomne tehnologije u svojoj početnoj fazi, dok terenci i dalje mogu ostati popularan izbor tradicionalnog porodičnog automobila.
N.Đ.