Ovog septembra, četvrti put za redom, Chantilly Arts & Elegance Richard Mille događaj okupio je sve modele budućnosti i ljude iz sveta mode u neverovatnoj postavci dvorca Domaine de Chantilly...
Ove godine, više od 16.000 posetilaca došlo je kako bi otkrilo pet novih koncept automobila, a tokom događaja su se pojavili i neki od najistaknutijih modela u istoriji industrije, sa svih strana sveta.
Concours d’Elégance događaj pronašao se na svetskoj mapi tokom Chantilly Arts & Elegance Richard Mille, unikatnoj manifestaciji koja spaja svakog proizvođača koji u njoj učestvuje da ostvari vezu sa renomiranim modnim dizajnerima kako bi zajedno kreirali svoje konceptualne modele. Citroen je ove godine predstavio Cxperience koncept, kreiran zajedno sa kineskim stilistom Jang Li.
Cxperience koncept demonstrira kapacitet francuskog brenda za uspostavljanje njihove parole "budi drugačiji, osećaj se dobro" i njeno otelotvorenje u segmentu velikih limuzina. Sa prepoznatljivim stilom karoserije, Cxperience koncept odbacio je sve uspostavljene kodove i predstavio sve prednosti novog Citroën Advanced Comfort® programa.
Kao internacionalni automobilski brend sa baznim opsegom punih linija, Citroen kultiviše tradiciju odvažnog i kreativnog stila još od 1919. godine. Razdvajajući se svojim dizajnom i neprikosnovenim optimizmom koji unose komforom i tehnološkom inteligencijom, Citroen automobili, među kojima se nalaze novi C3 i C3 Aircross kompakt terenci, unose dašak svežeg vazduha u automoto sektor. Citroen je prava narodna marka, održavajući francusku naciju na svetskoj automobilskoj mapi godinama u nazad.
Ovo takođe slovi i za unikatno iskustvo koje kompanija donosi svojim klijentima sa različitim onlajn uslugama i solucijama mobilnosti kao što su Citroën Rent & Smile i Citroën Earn & Drive. Sa 10.000 prodaja i savršenog uspeha u gotovo 80 zemalja, Citroen je prodao 1,1 milion vozila samo u prošloj godini.
N.Đ.