Prototip Xiaomi SU7 Ultra, električni sedan usmeren na stazu, dizajniran je da nadmaši Porsche Taycan Turbo GT na Nurburgringu...
Ovaj model ima karoseriju od ugljeničnih vlakana, naprednu aerodinamiku i tri električna motora sa ukupnom snagom od 1.527 KS (1.139 kW / 1.548 PS). Xiaomi SU7 Ultra, predstavljen u Kini kao jedinstveni prototip, potencijalno bi mogao biti uveden u proizvodnju. Špijunske fotografije prikazuju kamuflirani test automobil koji se testira na Nurburgringu, ali sa znatno manje agresivnim karoserijskim kompletom.
Vizuelno, Xiaomi SU7 Ultra izgleda kao trkačka verzija SU7, zadržavajući McLaren-inspirisano prednje lice i očigledne reference na Porsche Taycan, ali dodajući šire branike, veliki spliter i masivno zadnje krilo, sposobno da proizvede do 2.145 kg potisne sile.
Električni motori, koje je proizveo Xiaomi, proizvode ukupno 1.527 KS (1.139 kW / 1.548 PS), što je 435 KS (324 kW / 440 PS) više od rivala Taycan Turbo GT, i 279 KS (209 kW / 283 PS) više od Zeekr 001 FR. Prototip teži 1.900 kg što ga čini znatno lakšim u poređenju sa proizvodnim konkurentima.
Xiaomi SU7 Ultra koristi CATL Qilin 2.0 baterijski paket, koji ima maksimalnu brzinu pražnjenja od 1.330 kW, što ga čini pogodnim za stazu. Prema Xiaomi, SU7 Ultra ubrzava od 0-100 km/h za 1,97 sekundi, od 0-200 km/h za 5,97 sekundi, i od 0-300 km/h za 15 sekundi, pre nego što dostigne maksimalnu brzinu od 350 km/h.
Zaustavna moć je osigurana visokoperformansnim AP Racing kočnicama, potpomognutim regenerativnim kočionim sistemom. Maksimalna sila usporavanja je 2,36G, a vozilo se zaustavlja sa 300 km/h (186 mph) za samo 15 sekundi.
Xiaomi planira da odvede SU7 Ultra na Nurburgring u oktobru, sa ciljem da nadmaši vreme od 7:07.55 koje je postigao Porsche Taycan Turbo GT i 7:25.23 koje je postigao Tesla Model S Plaid. Međutim, pošto su oba vozila serijska, da bi se kvalifikovao za rekord, prototip mora da nadmaši najbolje vreme od 6:05.336 koje je postigao potpuno električni Volkswagen ID.R.