Čak i prilikom najbolje isplaniranih testova koji ispituju idzržljivost automobila ponekada nije moguće predvideti sve moguće situacije koje vozače mogu zadesiti na drumu...
Sa druge strane, veliki broj automobila ne može da prođe sa pozitivnom ocenom ni na onim koji predstvljaju standard prilikom kreš testova.
Prilikom izvršavanja ovih namenskih sudara, automobili se uglavnom zakucavaju direktno u čvrste barijere, što kontakt ograničava na 25% prednjeg dela vozila, uglavnom baziran na vozačevoj strani. Ovakav postupak može simulirati udarac u drugi automobil, drvo ili banderu.
Sa druge strane, incident koji vidimo ovde, ni u kom slučaju ne predstavlja test, a samo je mali procenat prednjeg dela Volvo XC70 modela imao kontakt sa kamionom koji je dolazio sa druge strane, što je upravo jedna od mogućnosti koju proizvođači najčešće testiraju. Što se tiče brzine, oba vozila su se prilikom kontakta kretala prosečnom brzinom od oko 62 km/h, što je približno zvaničnim test brzinama koje predstavljaju standard u svetu.