Toyota se zagreva za predstavljanje sledeće generacije električnih vozila 2026. godine, ali japanski brend nipošto neće odustati od vodoničnog pogona...
Ovome u korist ide i činjenica da je ovaj proizvođač upravo predstavio nove detalje svojih gorivnih ćelija sledeće generacije takođe. Pošto visoke cene i nedostatak infrastrukture za punjenje ne dozvoljavaju da se vozila sa vodoničnim pogonom probiju na tržište, Toyota cilja ka rešavanju oba problema stvarajući daleko pristupačnije modele sa gorivnim ćelijama.
Pre svega, Toyota planira kreiranje inovativnih gorivnih ćelija sledeće generacije 2026. godine, koje će biti dizajnirane za komercijalnu upotrebu, dok proizvođač očekuje da se troškovi njenog sistema preseku za 50% u poređenju sa sadašnjim modelima, sa prelaznim opsegom koji će biti povećan za 20%.
Kompanija takođe tvrdi da će ovaj pogonski sklop zahtevati manje održavanja od tradicionalnih dizelaša, istovremeno sugerišući poboljšanja koja će biti primenjena na brojne faktore, uključujući i manji broj gorivnih ćelija, zajedno sa povećanjem u gustini elektrode od 130%.