Stellantis preispituje budućnost svojih 14 brendova do 2026. godine

Stellantis, globalni automobilski gigant sa čak 14 brendova pod svojim okriljem, najavio je sveobuhvatno preispitivanje svoje strategije do 2026. godine...

Karlos Tavares, izvršni direktor Stellantis grupe, otkrio je tokom sajma automobila u Parizu da finansijska podrška za svaki brend traje samo do isteka tog roka, nakon čega će se odlučivati koji brendovi ostaju deo grupacije, a koji će možda biti ugašeni ili prodati.

Iako su 2021. obećali desetogodišnju podršku, Stellantis je u međuvremenu ubrzao planove, pa se već sada govori o potrebi za konkretnim rezultatima u naredne tri godine. „Pregledaćemo performanse svakog brenda do isteka plana Dare Forward 2030,“ naglasio je Tavares, najavljujući odluke koje će odrediti opstanak brendova, među kojima su Alfa Romeo, Jeep, Maserati, Peugeot i Vauxhall.

Povrh svega, Tavares je najavio povlačenje sa izvršne funkcije početkom 2026, što znači da će njegov naslednik doneti konačne odluke o budućnosti brendova. Džon Elkan, predsednik Stellantis grupe, potvrdio je da grupa neće razmatrati spajanja ni akvizicije u skorije vreme, naglašavajući fokus na unapređenje poslovanja i strategiju svake pojedinačne marke.

Ova odluka dolazi u vreme kad Stellantis pokušava da balansira između održavanja inovacija i potrebe za profitabilnošću u dinamičnom okruženju automobilske industrije. Njihovi brendovi, uključujući popularne brendove na evropskom i američkom tržištu, moraju sada da opravdaju svoje mesto u grupaciji.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group