Da li to znači da će sledeći GT-R biti inspirisan modelom R32 ili nečim drugim?
Prošlo je 17 godina otkako je Nissan predstavio najnoviji GT-R, automobil koji je bio prava revolucija. Sa sofisticiranim sistemom pogona na sva četiri točka, GT-R je bio izuzetno brz na putu, iako je na papiru delovao težak. Izgledao je sjajno i koristio je mnogo moderne tehnologije. Sada, kada se trenutni model povlači iz proizvodnje, jedan Nissan izvršni direktor otkriva šta možemo očekivati u budućnosti.
Metju Viver, potpredsednik dizajna za Nissan u Evropi i nagrađivani dizajner, nedavno je u intervjuu za Top Gear izjavio da će sledeći GT-R imati "elemente Godzile" u svom dizajnu. Iako je ta izjava pomalo nejasna, Viver je dao mnogo korisnih informacija.
Viver je otvoreno priznao da je kod projekata kao što je GT-R važno sačuvati prepoznatljive detalje. "Ako je u pitanju GT-R nastavak, kupci i fanovi žele da znaju da je to i dalje GT-R," rekao je on. Za njega, dizajn mora pratiti funkcionalnost automobila.
"Stvar sa GT-R je što mora da bude izvanredan u svakom segmentu: aerodinamika, brzina i performanse. To će diktirati njegov dizajn. GT-R nikada nije bio fokusiran na pobedu na takmičenjima lepote – to je vrlo funkcionalna mašina. Sećam se rada na prethodnom modelu, gde smo provodili dane i noći u aerotunelima. Nikada nisam radio ništa slično sa bilo kojim drugim proizvodom. Dakle, bez sumnje, ti faktori će diktirati oblik sledećeg automobila," kaže Viver.
Viver dodaje: "Pored toga, dodaćemo određene 'Godzila' elemente gde god možemo." Možemo očekivati dramatične promene u odnosu na R35 u interesu brzine, aerodinamičkog pritiska, sposobnosti u krivinama i još mnogo toga. Istovremeno, nemojte biti iznenađeni ako vidite četvoro okruglih zadnjih svetala ili oštre kose farove napred. Sve dok se ti elementi uklapaju u funkcionalnost automobila, mogli bi biti DNK koji povezuje ovu nadolazeću generaciju sa prošlošću.