Kompanija Kia promovisala je svoj novi logo sa rekordnom pratećom pirotehničkom predstavom prošle godine, ali kako deluje brojni ljudi su zbunjeni njenim novim dizajnom...
Kako je jedan korisnik Twitter platforme primetio, Google pretrage za „KN automobilima“ povećale su se značajno od leta 2021. godine, kada su modeli koji na karoserijama imaju ove nove logoe postali daleko učestaliji na ulicama. Konfuzija je postala toliko rasprostranjena, da se ljudi često po forumima raspituju koji su to KN modeli automobila postavljajući slike Kia Carnival modela.
Google Trends podaci predstavljaju da ovaj fenomen nije ograničen samo na Ameriku i ljude u Australiji, već i na ostatak planete van azijskog područja, dok pretrage uključuju “KN SUV“, „KN brend automobila i „KN brend električnih automobila“. Pretrage preko okeana su slične i uključuju pitanja „šta je KN brend automobila?“, „KN Carnival automobili“, „šta je KN“ i "KN Telluride automobil“.