Okvir Cybertrucka pukao na testu opterećenja, stari Ram 2500 izdržao bez problema

Tesla je uštedela na težini i troškovima koristeći liveni aluminijum za konstrukciju Cybertrucka, ali izgleda da taj potez dolazi s ozbiljnim kompromisima…

Najnoviji test pokazao je da njegova struktura puca pod pritiskom, dok je stari Ram 2500 izdržao isto opterećenje bez ikakvih problema. YouTuber JerryRigEverything odlučio je da proveri koliko je Cybertruck zaista „neuništiv“. Umesto standardnog testa vuče, primenio je test opterećenja na kuku (tongue weight test), koji meri koliko vertikalnog pritiska može da izdrži vučna tačka kamioneta.

Ogromni bager vršio je pritisak na kuku, a prvi znaci pucanja pojavili su se na 4.536 kg. Nedugo zatim, struktura zadnjeg dela Cybertrucka potpuno je popustila. Za razliku od tradicionalnih čeličnih ramova u klasičnim kamionetima, Tesla je koristila liveni aluminijum kako bi smanjila težinu i poboljšala efikasnost. Ali postoji kvaka: aluminijum nema granicu zamora, što znači da svaki put kada se optereti, malo oslabi.

Drugim rečima, vlasnici Cybertrucka koji često vuku teške prikolice mogli bi vremenom da vide slabljenje strukture vozila, što je daleko od slike neuništivog električnog kamioneta koju Tesla pokušava da proda.

Za poređenje, isti test primenjen je na starom Ram 2500. I pogađate – preživeo je 4.763 kg bez problema. Dok je Cybertruck doslovno popustio pod pritiskom, Ram se nije ni pomerio.

Tesla tvrdi da Cybertruck može da povuče 4.990 kg, ali ovakvi testovi postavljaju ozbiljna pitanja o izdržljivosti njegove aluminijumske konstrukcije. Možda će u gradskoj vožnji i kratkim vučnim misijama sve biti u redu, ali ako planirate pravi terenski rad, možda je bolje da se držite proverenog čelika.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group