Novi modeli Honda CR-V e:HEV i e:PHEV opremljeni SENSING 360 sistemom dobili su maksimalnu ocenu od pet zvezdica na najnovijim Euro NCAP testovima bezbednosti...
Ova ocena odražava posvećenost Honda brenda cilju da do 2050. godine ne bude nijedne saobraćajne smrti koja će uključivati njihove proizvode, a šesta generacija CR-V okarakterisana je nizom poboljšanih i unapređenih tehnologija za postizanje jednog od najviših nivoa bezbednosti putnika i pešaka u svojoj klasi.
Honda SENSING 360 uključuje kameru usmerenu napred pod uglom od 100°, milimetarski radar i četiri radara na uglovima vozila, što omogućava potpuni pregled od 360° oko vozila. Prepoznavanje objekata putem ažurirane prednje kamere CR-V modela i detekcija objekata radarom omogućava vozilu da identifikuje linije na putu, ivice, motocikle, bicikliste i druga vozila.
U okviru bogate ponude Honda SENSING 360 nalazi se poboljšano upozorenje za saobraćaj ispred vozila, koje je dizajnirano da detektuje prisustvo vozila s leve, desne i prednje strane automobila pre nego što izda zvučne, vizuelne i taktilne signale upozorenja vozaču ako se približava prebrzo. Ako vozač ne reaguje, aktivira se sistem za ublažavanje sudara koji automatski primenjuje lagani pritisak na kočnice kako bi se smanjila verovatnoća ili ozbiljnost frontalnog udara. Ako sistem oseti neposredni sudar, onda će snažno aktivirati kočnice.
Pored Honda SENSING 360, kako bi se ispunili strogi Euro NCAP standardi bezbednosti pri sudaru za zaštitu odraslih putnika, karoserija CR-V modela uključuje niz konstrukcijskih ojačanja koja poboljšavaju pasivnu sigurnost vozila, kao što su bočni okvir i gornji element šasije dizajniran sa višestrukim putanjama opterećenja koje efikasno apsorbuju energiju sudara daleko od putnika. Osim toga, A stub je dizajniran i ojačan kako bi se suzbila deformacija putničke kabine.
Ova konstrukcijska poboljšanja su ugrađena u šasiju CR-V modela kako bi se uskladila sa novim testovima sudara sa pokretnom progresivno deformabilnom barijerom (MPDB), naprednom evropskom pokretnom deformabilnom barijerom i testovima sudara sa stubom pri brzini od 32 km/h. Zbog povećane veličine baterije varijante e:PHEV, dodatni poprečni nosači su dodati u šasiju kako bi se minimizovala deformacija poda od bočnih sudara.
Pored jače i sigurnije šasije, sve verzije opreme novog CR-V modela uključuju ukupno 11 vazdušnih jastuka kao standard, uključujući vazdušne jastuke za kolena za oba prednja putnika kako bi se smanjile povrede tokom frontalnih udara i bočne vazdušne jastuke za zaštitu putnika na prednjim i zadnjim sedištima. Prvi put se pojavljuje i prednji centralni vazdušni jastuk koji sprečava sudar vozača i suvozača tokom bočnog udara.
Ovaj nivo zaštite proširen je na sve putnike, ne samo odrasle, jer je automobil takođe dobro ocenjen u kategoriji zaštite dece zahvaljujući integrisanim ISOFIX tačkama montiranja koje se usklađuju sa najnovijim evropskim i-Size standardima.
Model Elegance CR-V e:HEV, opremljen Honda SENSING sistemom, dobio je četiri zvezdice na novim, strožijim NCAP testovima.