Nova brend kampanja za BMW modele u luksuznom segmentu

Više slika

Više slika

Bavarski proizvođač premium automobila, BMW, osmislio je inovativnu brend kampanju kako bi privukao pažnju međunarodne publike na trenutnu ponudu svojih modela u luksuznom segmentu...

Visoko ekskluzivni modeli BMW Serije 7, BMW Serije 8, BMW X7 i BMW XM predstavljeni su kao remek-dela dizajna i inženjeringa u zadivljujućim pejzažima. Impresivne slike šalju poruku ekskluzivnosti sa progresivnim ukusom, koji na suptilan način apeluje na sva ljudska čula, odražava naše intelektualne perspektive i pruža nam značajna iskustva.

Nova višekanalna kampanja lansirana je na YouTube i Instagram društvenim mrežama. Dodatni sadržaji će uslediti sa paketima spoljnog/štampanog oglašavanja i TV reklama prilagođenim za određene zemlje. Ove komunikacione aktivnosti će početi u SAD, a zatim će – od septembra 2024. godine – slediti u Nemačkoj, Kini, Velikoj Britaniji, Japanu, Južnoj Koreji, Češkoj, Poljskoj i na Bliskom Istoku.

„U središtu nove brend kampanje su beskompromisne performanse, sofisticiranost i neponovljiv stil naših najekskluzivnijih modela,” kaže Bernd Körber, viši potpredsednik za upravljanje BMW brendom i upravljanje proizvodima. „Snimci korišćeni u kampanji pozivaju gledaoca da doživi nesputanu strast prema dizajnu, zanatstvu i inovativnoj tehnologiji koja je prisutna u svakom BMW-u.”

Nova brend kampanja započela je na BMW YouTube kanalu emotivnim klipom fokusiranim na BMW i7. Zvezda ovog modela u potpuno električnoj liniji vozila prikazana je u 60-sekundnom filmu pod nazivom „Lifelines” kao oličenje ekskluzivnog i progresivnog pogleda na prepoznatljivo BMW čisto uživanje u vožnji. Uz virtuoznu muzičku podlogu, automobil se kreće uzdignutom ravnicom kroz pejzaž obasjan atmosferskim svetlom. Ovdje je BMW i7 predstavljen kao automobil za individualiste koji sa sigurnošću pristupaju budućnosti po sopstvenim uslovima i preuzimaju kontrolu nad svojom sudbinom.

Kampanjske slike takođe prikazuju siluetu BMW Serije 8 Coupé ispred dinamično zakrivljenih kontura stenovitog pejzaža, BMW X7 u podnožju visokih planinskih lanaca sa snežnim vrhovima i BMW XM na obali sa olujnim vetrovima i dramatično lomljenim talasima. Ove snažne slike zatim su dopunjene nazivom kompanije: „Bayerische Motoren Werke” ispisano je u celosti.

Ovo naglašava jedinstvenost brenda, njegove korene i više od 100 godina nasleđa. Istovremeno, pored ekskluzivnosti i elegancije, naglašava i samopouzdanje kompanije koja je tokom svoje istorije više puta postizala dugotrajni uspeh sa rešenjima razvijenim unutar kuće. Ovaj pristup je stvorio pravi nivo identifikacije sa svojim proizvodima u luksuznom segmentu.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group