Najjači svetski brend je Ferrari

Ponos i dika italijanske auto-industrije, „Ferrari“, najjači je brend na svetu...

Iza sebe je ostavio i mnogo veće proizvođače, poput „BMW-a“, „Leksusa“, „Mercedes-Benca“ i „Folksvagena“, pokazali su rezultati najnovije britanske studije.

Iako njena ukupna vrednost daleko zaostaje za „Eplom" i „Koka-kolom", italijanska kompanija čiji je simbol konj koji se propinje na dve noge je mnogo jači brend od tih američkih giganata.

Naravno da sa ukupnom vrednošću od 3,6 milijardi dolara, „Ferari" ne može ni da se poredi sa „Eplom" čija je vrednost 87,3 milijarde dolara, „Samsungom" i njihovih 58,8 milijardi i „Guglom" koji „košta" 52,1 milijardu dolara.

Međutim, studija koju je sprovela britanska agencija za istraživanje "Brand Finance" i u kojoj je izvršeno poređenje 500 najvećih svetskih brendova, pokazala je da, kada se u obzir uzmu sledeći faktori: profitne margine kompanije, prihod po kupcu, advertajzing i ulaganje u marketing, „Ferari" nema premca.

Po efektnosti brenda i lojalnosti kupaca, ni mnogo veće auto-kompanije poput „BMW-a", „Leksusa", „Mercedes-Benca" i „Folksvagena" nisu im „ni blizu".

Najjači brendovi

1) "Ferrari" - 3,6 milijardi dolara

2) "Google" - 52,1

3) "Coca-Cola" - 34,2

4) "PwC" - 16,4

5) "Hermes" - 4,5

Najvredniji brendovi

1) "Apple" - 87,3 milijarde dolara

2) "Samsung" - 58,8

3) "Google" - 52,1

4) "Microsoft" - 45,5

5) "Walmart" - 42,3

Izvor: Rts.rs; Ferrari Media

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group