Bavarski brend BMW zvanično je predstavio svoj novi model M5 pred debi u Frankfurtu sledećeg meseca...
Počevši od motora, moramo pomenuti da novi model napaja M TwinPower Turbo V8 motor zapremine 4,4 litre, koji proizvodi 600 ks i 750 Nm obrtnog momenta. Ova mašina spojena je sa osmostepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka, kako bi obezbedila ubrzanje ove limuzine do sto na sat a samo 3,4 sekunde, dok mu je za razvijanje 200 km/h potrebno 11,1. Standardni modeli poseduju limitiranu brzinu od 250 km/h, ali se ona može povećati na 305 km/h kada je automobil opremljen opcionim M driver paketom.
Najveće promene predstavljaju dodaci M xDrive sistema, za koji BMW trvdi da je "najemotivniji aktivni sistem pogona na sva četiri točka", u segmentu visokih perfomansi. Sistem je uparen sa Active M diferencijalom i nudi asortiman postavki koje uključuju tradicionalni pogon na sva četiri tička.
Na stilskom polju, novi M5 se razlikuje zbog svog agresivnijeg prednjeg branika, koji sadrži veće usisnike vazduha i ugaonog dizajna. Takođe, tu su i aerodinamični retrovizori, skulpturna aluminijumska hauba i krov od karbonskim vlaknima ojačane plastike. Ostale istaknute karakteristike uključuju četiri grane izduvnog sistema i novi prednji branik sa integrisanim difuzorom.
Novi M5 dolazi sa sjajnim aluminijumskim točkovima od 19 inča opremljenim Orbit Grey finišima i M-specific gumama u standardnom paketu. U njihovoj pozadini nalazi se kočioni sistem visokih performansi, sa šest klipova sa prednje i jednoklipnim plutajućim kleštima pozadi. Kupci takođe mogu naručiti dvadesetoinčne točkove i M karbonske kočnice koji smanjuju težinu automobila za 23 kg.
Enterijer dolazi opremljen sa M sportskim volanom, Merino kožom na sportskim sedištima i ekskluzivnim aluminijumskim finišima. Mnogobrojne opcije će biti dostupne, uključujući i najnovije razvijena M multifunkcionalna sedišta koja obećavaju još bolju potporu za kičmu.
N.Đ.