Volvo nastavlja sa proizvodnjom sedan i karavan modela

Uprkos činjenici da SUV modeli predstavljaju najveći deo prodaje kompanije Volvo, izvršni direktor švedskog proizvođača Hakan Samuelson, izjavio je da kompanija neće zapostaviti svoje S – sedan i V – vagon linije...

Ovo samo znači da će sadašnje serije trenutnih S60 i V60, odnosno S90 i V90 modela, najverovatnije dobiti naslednike u formi potpuno električnih jedinica.

Najznačajnije je to što je Samuelson izjavio za Autocar, da će sadašnji modeli biti zamenjeni nečim još interesantnijim atraktivnijim za kupce. Odlazeći direktor rekao je kako bi uskoro mogao biti zamenjen bivšim šefom kompanije Dyson, Džimom Rovanom i da veruje kako kompanija Volvo mora da se fokusira na kreiranje niskih automobila sa konvencionalnijim oblicima karoserije, zajedno sa njihovim SUV modelima postavljenim nešto više, dodajući da bi sledeća generacija sedan i karavan automobila mogla biti nešto manje kockasta kako bi se popravila aerodinamika.

Hakan Samuelsonovi nedavni komentari potpuno se razlikuju od prošlogodišnjih, kada je izvršni direktor najavljivao mogućnost prestanak proizvodnje pojedinih sedan i karavan linija iz Volvo opsega, kako bi bili zamenjeni SUV modelima. Uprkos tome što vest da je švedski brend povratio svoju veru u tradicionalnije stilove karoserije više nego dobra za sve ljubitelje ovog brenda širom sveta, to ipak ne znači da će proizvođač osvežavati svoje 60 i 90 linije u budućnosti.

Volvo je takođe najavio i da će predstaviti novu strategiju za čitav svoj opseg ponude, menjajući alfanumeričke oznake modela pravim imenima. Ovo znači da će S, V i XC slova uskoro nestati iz Volvo univerzuma, naglašavajući da je na pomolu potpuno nova era u istoriji ovog brenda.

SUV modeli, uključujući C40 Recharge, XC40, XC60 i XC90 linije, smatraju se zaslužnim za oko 75% ukupne prodaje kompanije Volvo. Kako bi stekli sliku, XC60 linija, koja je trenutno najbolje prodavani Volvo, zabeležila je više prodatih jedinica između januara i novembra prošle godine od S60, V60, S90 i V90 linija kombinovano. U tom kontekstu, švedska kompanija koja se trenutno nalazi u vlasništvu brenda Geely, uskoro bi mogla da proširi svoju SUV ponudu nešto manjim modelima o kojima se dugo govorka i koji bi trebalo da predstavljaju naslednika XC90 linije za 2023. godinu.

Volvo se obavezao da postane potpuno električni brend do kraja ove decenije, prekidajući proizvodnju svojih motora sa unutrašnjim sagorevanjem i hibride do tada. Planovi ovog proizvođača za uvećanje godišnjeg proizvodnog kapaciteta za električna vozila sa 15.000 na 150.000 jedinica godišnje do sledećeg meseca nastali su kako bi se dostigao cilj da od ukupne prodaje 50% predstavljaju električni automobili do polovine ove dekade.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group