Novi "Auris" stiže na Salon automobila u Parizu, koji počinje sledećeg meseca. "Tojotina" nova generacija ovog popularnog modela donosi više dinamike i viši nivo dizajnerske obrade. Uz to, novi "Auris" zadržava ono po čemu je i bio prepoznatljiv - kvalitet, izdržljivost i pouzdanost. Najviše promena u odnosu na prethodni model uočava se kako po pitanju eksterijera, tako i kada se o unutrašnjosti vozila radi. Novi "Auris" u odnosu na stari ima spušteniji prednji deo, što povlači sa sobom bolju aerodinamiku, stabilnost i manju potrošnju goriva.
Novo lice "Aurisa" sada izgleda dosta oštrije i ozbiljnije, što je zasluga vešto umetnute prednje rešetke i LED dnevnih svetala. Zahvaljujući redizajnu, "Auris" sada ima mnogo ozbiljniju pojavu na drumu.
Na zadnjem delu vozila smeštena su vrata prtljažnika sa širokim lukom otvaranja, ali i dosta useka koji vešto spajaju metalne i staklene površine, što repu vozila daje posebnu dozu dinamike.
Iznad glava putnika, koji će imati priliku da komforno putuju u prostranoj unutrašnjosti, nalazi se najveći panoramski krov u ovom segmentu. Svetlost, koje ima u izobilju, dodatno pojačava vizuelni utisak koju sjajna unutrašnjost ostavlja. Posebna pažnja prilikom konstruisanja novog "Aurisa" posvećena je raspodeli težine i nižem težištu centra gravitacije.
Ujedno dobrim smeštanjem bloka baterija, osigurano je da prtljažnik ne ispašta zbog ovog "standardnog" problema, pa mesta za ostavljanje torbi i sitnica isto kao i kod sličnih modelima.
"Tojota" se potrudila da lepeza pogonskih sistema bude dobra, pa će na raspolaganju biti prepoznatljivi hibridni pogon, kao i 1,4-litarski dizelaš i 1,3 i 1,6-litarski benzinski agregat, što bi, prema očekivanjima proizvođača, trebalo da bude dovoljno za zauzimanje trećine evropskog tržišta u sve tri kategorije pogona.
To ne treba da čudi s obzirom da je novi "Auris" dizajniran za Evropu i da će u njoj i biti proizveden.
Izvor: mojauto.rs